تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

بررسی کیفیت باتری ماشین سوزوکی

باتری سوزوکی

باتری سوزوکی محصول سپاهان باتری و تحت لیسانس شرکت سوزوکی ژاپن می‌باشد.
باتری سوزوکی دارای گواهینامه های بین المللی ایزو 14000و ایزو 18000و ISTSمیباشد.

باتری سیلد و اتمی سوزوکی از بهترین و معتبرترین باتری های خودرو ساخت داخل کشور میباشد. استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا همچنین بهره گیری از تکنولوژی کشور ژاپن باعث شده باتری سوزوکی برترین باتری خودرو لقب گیرد.
شرک سپاهان باطری با همکاری سوزوکی ژاپن تولید کننده باتری سوزوکی میباشند.
این شرکت با استفاده از تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید باتری نموده است انواع باتری خودرو سبک و سنگین در این شرکت تولید و عرضه میگردد.
انواع باتری آمپر پایین تا آمپر بالا 35آمپر تا 200آمپر مورد نیاز خودرو در شرکت تولید باتری سوزوکی تولید و در سراسر کشور عرضه میگردد.
طول عمر بسیار بالای باتری سوزوکی موجب شده باتری سوزوکی مورد توجه خودروسازان داخلی قرار گیرد و به عنوان باتری فابریک بر روی انواع خودرو نصب گردد مانند سمند پژو تیبا کوییک و ساینا .

ویژگی های باتری سوزوکی

باتری سوزوکی دارای عمر بالا و کارکرد خارق العاده ای می‌باشد عمر باتری سوزوکی بیش از تمامی باتری های خودرویی مشابه در بازار است.
ویژگی های مهم باتری سوزوکی بدین شرح میباشد:

دارای فیلتر ضد انفجار.
قدرت استارت تا دمای منفی 18درجه.
شارژ سریع.
مقاومت در برابر دشارژ.
ذخیره برق و یا RC بالا .
طول عمر بیشتر.
سهولت در استارت زدن خودرو.

خرید باتری سوزوکی

خرید باتری سوزوکی در سراسر کشور امکان پذیر می‌باشد . شعب فروش باتری سوزوکی به صورت شبانه روزی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند.
جهت خرید باتری سوزوکی میتوانید این محصول را از فروشگاه‌های معتبر باتری خریداری نمائید.
باتری مارکت نمایندگی باتری سوزوکی در تهران با ارسال و نصب رایگان باتری به صورت آنلاین و شبانه روزی در خدمت شما میباشد.
در زمان خرید باتری سوزوکی به نشان سپاهان باتری که بر روی باتری درج شده دقت نمائید. باتری سوزوکی فقط محصول مشترک سپاهان باتری و سوزوکی ژاپن میباشد و بیشترین مدت گارانتی را در بین باتری های خودرو دارد.
هر زمان باتری سوزوکی بر روی خودرو شما نصب شده باشد میتوانید مطمئن باشید خودروی شما تا چندین سال نیازی به تعویض باتری ندارد و به راحتی استارت میخورد.
خرید باتری سوزوکی به صورت اینترنتی و آنلاین امکان پذیر می‌باشد. دقت نمائید پس از خرید باتری حتما گارانتی باتری سوزوکی را فعال سازی کنید.
دقت به آمپر باتری و ابعاد باتری از دیگر مواردی است که در زمان خرید باتری سوزوکی باید توجه نمائید و فقط باتری با مشخصات باتری اصلی خودرو را تهیه کنید تا به سیستم برق خودرو آسیب وارد نگردد.

قیمت باتری سوزوکی

باتری سوزوکی در آمپر های مختلف تولید و عرضه میگردد مناسب انواع خودرو . هر چه آمپر باتری سوزوکی بالاتر باشد مبلغ باتری بیشتر خواهد بود . با توجه به کیفیت بالای باتری سوزوکی و طول عمر مناسب قیمت این باتری در مقایسه با باتری های دیگر مقداری بیشتر است ولی کارکرد بالای باتری سوزوکی ارزش پرداخت هزینه بیشتر را دارد در نظر داشته باشید هیچ باتری در کشور مدت گارانتی باتری سوزوکی را ندارد و شما با خیال راحت می‌توانید باتری سوزوکی را خریداری نمائید.
در زمان خرید باتری سوزوکی باتری فرسوده خودرو شما دریافت میشود و بدین طریق بخشی از مبلغ باتری کاسته خواهد شد .
در صورت تحویل ندادن باتری فرسوده کل مبلغ باتری باید پرداخت شود .
جهت اطلاع از قیمت به روز باتری سوزوکی میتوانید با شماره های باتری مارکت تماس گرفته و با کارشناسان باتری سوزوکی مشاوره نمائید.

گارانتی باتری سوزوکی

باتری سوزوکی در مناطق مختلف کشور دارای گارانتی و خدمات می‌باشد . باتری سوزوکی بین 12ماه الی 24ماه ضمانت دارد که با توجه به نوع خودرو تعیین میگردد.
پس از خرید باتری جهت فعال سازی گارانتی باتری سوزوکی باید حتما کد گارانتی را از طریق پیامک ارسال کرده تا گارانتی باتری سوزوکی فعال شود. پس از فعال شدن گارانتی تاریخ انقضای گارانتی باتری سوزوکی برای شما ارسال خواهد شد تا در جریان مدت دقیق گارانتی باتری خریداری شده قرار گیرید.

باتری سوزوکی اورجینال

باتری سوزوکی محصول مشترک سپاهان باطری و سوزوکی ژاپن می‌باشد . در زمان خرید باتری به علامت باتری سپاهان و سپس آرم سوزوکی بر روی بدنه باتری دقت نمائید . باتری اصل سوزوکی فقط تولید سپاهان باتری می‌باشد و هیچ نمونه مشابه دیگری ندارد . جهت خرید باتری اورجینال سوزوکی به شعب اصلی سپاهان باتری مراجعه نمائید تا از اورجینال بودن باتری مطمئن شوید.

طول عمر باتری سوزوکی

باتری سوزوکی دارای بیشترین طول عمر در بین باتری های ماشین موجود در بازار می‌باشد. عمر مفید باتری سوزوکی سه تا چهار سال تخمین زده میشود البته عمر دقیق باتری به شرایط مختلفی از جمله نوع شارژ باتری و شرایط آب و هوایی

همچنین مقدار کارکرد خودرو دارد طول عمر باتری سوزوکی با توجه به شرایط نرمال کارکرد خودرو میتواند به 4سال و یا 45000کیلومتر کارکرد خود باشد. پس از این مدت باتری سوزوکی را تست کنید و در صورت نیاز به شارژ حتما باتری را شارژ کنید تا طول عمر باتری افزایش یابد.

خرید اینترنتی باتری سوزوکی

باتری سوزوکی امکان خرید اینترنتی این باتری را میسر نموده است جهت خرید اینترنتی باتری سوزوکی میتوانید با مراجعه به وبسایت باتری مارکت و ثبت سفارش باتری سوزوکی به صورت آنلاین با ارسال و نصب رایگان باتری مورد نظر را دریافت کنید . کلیه خدمات رایگان بوده و شما فقط مبلغ باتری را پرداخت خواهید کرد . سفارش و ارسال باتری به صورت شبانه روزی انجام میگردد.

 

علایم خراب شدن باتری سوزوکی

 

باتری سوزوکی با توجه به طول عمر بالایی که دارد پس از چندین سال کارکرد مفید علایم پایان عمر باتری ظاهر خواهد شد این علایم عبارتند از ;

 

سفید شدن رنگ نشانگر باتری

باتری سوزوکی دارای چشمی و یا نشانگر وضعیت باتری می‌باشد اگر رنگ نشانگر مشکی باشد یعنی باتری سوزوکی نیاز به شارژ دارد ولی هر گاه چراغ به رنگ سفید طاهر شود زمان تعویض باتری فرا رسیده است.

 

بادکردگی باتری سوزوکی از طرفین

اگر باتری سوزوکی پس از چند سال کارکرد دچار بادکردگی شد و  نشانه پایان عمر باتری می‌باشد و باید باتری سوزوکی تعویض شود این بادکردگی به علت تجمع گاز حاصل از کارکرد باتری در داخل باتری شده و خطرناک می‌باشد و باید باتری هرچه زودتر تعویض شود.

 

سولفاته شدن قطب‌های باتری سوزوکی

اگر قطب‌های مثبت و منفی باتری سوزوکی شروع به سولفاته شدن کند و پس از تمیز کردن سرباتریها مجددا شاهد سولفاته بر روی سرباتربها باشید میتواند نشانه نزدیک شدن به پایان عمر باتری باشد .

باتری های خودرو پس از چند سال کارد کرد صفحات داخلی سولفاته میشود و این سولفاته شدن به حدی می‌رسد که از سمت قطب‌های باتری خارج میشود و شما شاهد سولفاته بر روی سرباتریها می‌باشد.

 

استشمام بوی بد از باتری سوزوکی

باتری سوزوکی پس از کارکرد به مدت چندین سال ممکن است دچار بوی بدی گردد . این بو هنگامی که از باتری استشمام میشود یکی از علایم خراب بودن باتری سوزوکی میباشد و باید با مشاهده این حالت فورا باتری تعویض گردد .

 

زمان تعویض باتری سوزوکی

استارت سنگین خودرو

اگر خودروی شما با استارت سنگین روشن میشود مخصوصا هنگام صبح و اولین استارت میتواند نشانه خرابی باتری سوزوکی باشد در این حالت حتما باید باتری سوزوکی تست و در صورت نیاز تعویض شود.

تخلیه و دشارژ باتری سوزوکی

اگر خودروی شما پس از مدتی خوابیدن دیگر استارت نمی‌خورد میتواند در اثر خراب بودن باتری سوزوکی باشد حتما باتری را تست کنید و در صورت نیاز به شارژ باتری شارژ شود در غیر این صورت باتری سوزوکی را تعویض کنید.

اختلال در عملکرد لوازم برقی خودرو

اگر در هنگامی که ماشین خاموش تست مثلاً شیشه بالابرهای کند کارکنند و یا لامپهای خودرو کم نورتر از همیشه باشند میتواند ایراد از باتری خودرو باشد که در این حالت حتما باتری را شارژ کنید تا به حالت اولیه برگردد.

کاهش ولتاژ باتری سوزوکی

اگر ولتاژ باتری سوزوکی افت داشته باشد و به زیر 12ولت برسد باید باتری با دستگاه تست شود علت افت ولتاژ باتری سوزوکی مشخص شود اگر ولتاژ باتری به علت خراب بودن باتری تشخیص داده شود باید فورا باتری سوزوکی تعویض شود.

 

با مشاهده مواردی که در قسمت بالا ذکر شد حتما باتری سوزوکی را به مراکز تست و تعویض باتری سوزوکی برده تا اقدامات لازم در جهت بهبود عملکرد باتری سوزوکی انجام گردد.

باتری اتمی سوزوکی

باتری سوزوکی به صورت کاملا سیلد و یا اتمی تولید میگردد و نیازی به هیچ نوع مراقبت و نگهداری ندارد مزیت باتری های سیلد طول عمر بیشتر همچنین عدم ایجاد آلودگی در خودرو می‌باشد . کیفیت باتری سیلد سوزوکی به مراتب بیشتر از انواع باتری های اسیدی می‌باشد . باتری های سیلد و با MF دارای نشانگر وضعیت باتری می‌باشند که با مشاهده این نشانگر که بر روی باتری تعبیه شده میتوانید از شرایط شارژ باتری آگاه شوید.

تعویض باتری سوزوکی

تعویض باتری سوزوکی توسط متخصص برق خودرو انجام می‌شود و کلیه موارد مهم تعویض باتری از جمله تست دینام تست استارت و تست باتری قبل و بعد از تعویض باتری توسط متخصص در محل توسط دستگاه و تستر انجام میشود و در پایان تست برق دزدی خودرو صورت می‌گیرد تا از عدم برق دزدی در سیستم برقی خودرو مطمئن شوید. تعویض باتری سوزوکی باید به صورت کاملا صحیح و اصولی انجام شود . باتری به صورت صحیح در جای خود قرار گیرد و سرباتریها کاملا تمیز شده و به صورت درست به قطب‌های مثبت و منفی باتری متصل شود در غیر این صورت برق خودرو قطعا دچار مشکلات متعددی خواهد شد.

نمایندگی باتری سوزوکی

باتری سوزوکی در سراسر کشور دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش می‌باشد . حتما باتری سوزوکی را از نمایندگی های معتبر باتری خریداری کنید تا باتری اصلی با تاریخ تولید جدید دریافت کنید.
باتری مارکت نمایندگی فروش باتری سوزوکی در تهران با ارسال و نصب رایگان باتری به صورت شبانه روزی در خدمت شما می‌باشد.

 

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت