باتری ماشین ۷۴ آمپر اتمی اطلس

باتری مارکت
14 دی, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

باتری ماشین ۷۴ آمپر اتمی اطلس یکی از بهترین باتری ها برای خودروهای سمند ، پژو ۴۰۵ ، پژو پرشیا ، پژو ۴۰۷ ، دنا و … می باشد.

برند اطلس

باتری ماشین اطلس از تولیدات سپاهان باتری است . سپاهان باتری یکی از برترین تولیدکنندگان باتری در ایران می باشد که برخی از تولیدات خود را به خارج از کشور صادر می کند. بهترین و مرغوب ترین باتری ها در کشور توسط سپاهان باتری تولید می شود. برند اطلس حاصل مشارکت شرکت توسعه زرین و سپاهان باتری می باشد که باتری های با کیفیت بالایی را تولید می کند. باتری های اطلس ، ویژگی های بسیار خوبی دارند که در ادامه بیشتر با آنها آشنا می شویم.

مشخصات باتری ماشین ۷۴ آمپر اتمی اطلس

این نوع باتری در قالب L3 ساخته شده و با جریان لحظه ای ۵۸۰ ، نیروی بسیار زیادی را برای استارت خودرو فراهم می کند. سرما سبب می شود که باتری نتواند قدرت لازم برای استارت زنی را فراهم کند. اما باتری اطلس در سرما دچار مشکل نمی شود. باتری ۷۴ آمپر و باتری ۶۶ آمپر اطلس دارای قالب های مشابهی می باشند. هر گونه تجهیزاتی که برق زیادی مصرف کند ، به باتری فشار می آورد. بنابراین اگر از تجهیزات برقی زیاد استفاده می کنید ، بهتر است باتری ۷۴ آمپر را خریداری کنید.

طول عمر و گارانتی باتری اطلس

طول عمر باتری ماشین ۷۴ آمپر اتمی اطلس ، بسیار مناسب است. به طور متوسط ، طول عمر این باتری ها حدود ۳ سال است. در صورتی که از باتری به خوبی نگهداری کنید ، تا سه سال نیازی به خرید باتری ندارید. اما اگر از باتری های اطلس به درستی نگهداری نکنید ، طول عمر آن کاهش می یابد.

هنگام خرید باتری اطلس ، باید گارانتی باتری را فعال نمایید. مدت زمان گارانتی باتری اطلس ، یک سال می باشد. چنانچه باتری های اطلس در این مدت خراب شوند ، نمایندگی این مسئله را بررسی کرده و در صورتی که ایراد از باتری بوده باشد یک باتری جدید به شما تحویل می دهد.

بهترین باتری ماشین برای تاکسی ها

 

باتری ماشین 74 آمپر اتمی

 

بیشترین ماشین های تاکسی موجود در کشور ما ، از نوع ماشین های سمند و پژو ۴۰۵ می باشند. باتری های فابریک کارخانه برای این ماشین ها ، باتری ۶۶ آمپر می باشد. باتری ۶۶ آمپر عملکرد مطلوبی روی این خودروها دارد. اما در صورتی که از کولر و سیستم صوتی زیاد استفاده می کنید ، باتری ۷۴ آمپر خریداری نمایید. اما بسیاری از کارشناسان خودرو عقیده دارند که بهتر است برای این ماشین ها ، از همان باتری ۶۶ آمپر استفاده شود و با استفاده از باتری هایی با آمپر بالاتر ( باتری ماشین ۷۴ آمپر اتمی اطلس ) مخالف هستند.

مزایای باتری ۷۴ آمپر اطلس

این باتری از صفحاتی با جنس عالی بر اساس جدیدترین فناوری های روز دنیا ساخته شده است.

در مقایسه با باتری های ۶۶ آمپر ، قدرت بیشتری را برای استارت زنی فراهم می کند.

دارای گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش می باشد.

سرهم بندی و مونتاژ باتری به صورت مکانیزه انجام شده است و امکان هیچگونه نشت اسید از باتری وجود ندارد.

این باتری از دو مرحله تست هوا گذر کرده است و به خوبی تست شده است.

باتری ماشین ۷۴ آمپر اتمی اطلس برای چه خودروهایی مناسب است ؟

با توجه به مزایا و خصوصیات مثبتی که برای این باتری ارائه شد ، می توان آن را یک باتری ایده آل برای بسیاری از خودروها دانست. این باتری ها برای انواع خودروهای سمند مناسب می باشند. برای انواع خودروهای پژو شامل پژو ۴۰۵ ، پرشیا ، ELX ، ۴۰۷ ، باتری ۷۴ آمپر اطلس مناسب است.

از دیگر خودروهایی که می توانند از این باتری استفاده کنند می توان به سیتروئن ، زانتیا ، نیسان ماکسیما ، لندرور ، پاژن ، برلیانس ، رنو داستر ، مگان ، فلوئنس ، لاگونا کوپه ، جیپ چروکی ، جگوار ، بی ام دبلیو زد ، پورشه ، مرسدس بنز ، آئودی و … اشاره نمود.

خرید باتری اطلس از باتری مارکت

 

باتری ماشین 74 آمپر اتمی

 

باتری ماشین ۷۴ آمپر اتمی اطلس را باید از مراکز معتبر خرید باتری سفارش داد. یکی از این مراکز معتبر ، باتری مارکت می باشد که تمامی باتری ها را با پیک رایگان در محل ، به مشتریان تحویل می دهد. همچنین باتری را به صورت رایگان در محل تست و تعویض می کند. کارت گارانتی باتری بلافاصله پس از تحویل ، فعال می شود.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
دسته‌بندی نشده