تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

باتری مناسب خودروهای تویوتا

باتری مناسب خودروهای تویوتا در مدل های ایرانی و خارجی موجود می باشند. ولتاژ این باتری ها ۱۲ ولت و آمپراژهای آنها ۴۵ یا ۶۰ یا ۷۰ آمپر می باشند.

خودروهای تویوتا

شرکت تویوتا خودروهای متفاوتی را به بازار عرضه می کند. تمامی این خودروها از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. تویوتا پریوس ، تویوتا پاریس ، تویوتا کرولا ، تویوتا کمری ، تویوتا آریون ، تویوتا فورچونر و تویوتا لندکروز ، پرادو ، هایس و … از انواع خودروهای تویوتا می باشند. این ماشین ها برای مسیرهای سخت و صعب العبور بسیار مناسب هستند و قدرت بسیار زیادی دارند.

باتری فابریک تویوتا

باتری مناسب خودروهای تویوتا در مدل های هایس ، هایلوکس ، اف جی کروزر ، پرادو ، تویوتا راو ، آریون ، کمری ، جی تی ۸۶ و … دارای ولتاژ ۱۲ ولت و آمپراژ ۶۰ آمپر می باشند. باتری مناسب تویوتا لندکروز ، تویوتا فورچونر دارای ولتاژ ۱۲ ولت و آمپراژ ۷۰ آمپر می باشند. باتری مناسب تویوتا پریوس ، تویوتا پاریس ، تویوتا کرولا و CHR دارای ولتاژ ۱۲ ولت و آمپراژ ۴۵ آمپر می باشند.

بهترین باتری ماشین برای خودروهای تویوتا بهتر است آمپراژهای گفته شده را داشته باشد و استفاده از باتری هایی با آمپراژ بالاتر توصیه نمی شود.

بهترین برند باتری برای خودروهای تویوتا

 

باتری مناسب خودروهای تویوتا

 

باتری های خارجی و ایرانی زیادی به عنوان باتری مناسب خودروهای تویوتا قابل استفاده می باشند. باتری های واریان ، اتمیک ، گلوبال ، سولیفان ، شارک ، ارس ، تینو ، پروتون ، تینو ، دوان ، پولو ، پوشیتا ، سوزوکی و … از جمله باتری های ایرانی و خارجی با کیفیت برای تویوتا می باشند. باتری ماشین سوزوکی از بهترین باتری های کره ای می باشد که برای تویوتا مناسب است. در میان باتری های ایرانی ، باتری اوربیتال تولیدی سپاهان باتری برای تویوتا ایده آل می باشد.

 

 

باتری مناسب خودروهای تویوتا

طول عمر باتری مناسب خودروهای تویوتا

برند باتری ، میزان استفاده از ماشین و شرایط نگهداری از باتری در طول عمر باتری اثرگذار می باشد. اما به طور کلی باتری های تویوتا دارای طول عمری ۲ الی ۳ سال می باشند. البته طول عمر باتری های اتمی بیشتر است. باتری های اسیدی در صورتی که به خوبی نگهداری شوند ، عمر بیشتری می کنند. اگر تاریخ انقضای باتری های تویوتا به پایان برسد ، بایستی با یک باتری مناسب تعویض شوند و نباید به استفاده از آنها ادامه داد. زیرا اگر باتری ظاهراً کار کند ولی زمان زیادی از تاریخ انقضاء آن گذشته باشد ، به سایر قطعات ماشین آسیب می زند.

نشانه های خرابی باتری تویوتا

قبل از خرید باتری مناسب خودروهای تویوتا ، بایستی از خراب بودن باتری ماشین اطمینان حاصل کنید. موارد زیر می تواند نشان دهنده خرابی باتری باشد.

ماشین تویوتا اصلاً استارت نمی خورد یا به سختی استارت می خورد.

زمان زیادی از خرید باتری تویوتا گذشته است.

در مواقع استارت زدن ، صداهای غیرعادی ایجاد می شود.

برق پشت آمپر دیده می شود ، اما ماشین تویوتا روشن نمی شود.

سیستم پخش ماشین کار نکرده و درب ماشین تویوتا با ریموت باز نمی شود.

نشانگر سلامت باتری دچار تغییر حالت شده است.

ظاهر باتری دچار تغییراتی مانند تورم و … شده است.

برای خودروهای مختلف تویوتا می توان از آمپراژهای بالاتر استفاده کرد ؟

در ابتدای مطلب به آمپراژ باتری مناسب خودروهای تویوتا اشاره شد و همانطور که گفته شد استفاده از آمپراژهای بالاتر توصیه نمی شود. اما استفاده از باتری هایی با آمپراژهای بالاتر غیرممکن نیست. بسیاری از مالکان خودروی تویوتا به دلیل استفاده زیاد از تجهیزات برقی ، از باتری هایی با آمپراژهای بالاتر استفاده می کنند تا به سیستم برقی خودرو فشار زیادی وارد نشود.

دلیل خرابی زودهنگام باتری تازه خریداری شده چیست ؟

در برخی موارد مشاهده می شود که یک باتری که شش ماه است خریداری شده ، خراب می شود. در صورتی که از باتری به خوبی نگهداری شده و استفاده زیادی از آن صورت نگرفته است ، دلیل خرابی زود هنگام باتری تاریخ تولید باتری است. برخی از افراد هنگام خرید باتری به تاریخ تولید آن توجه نمی کنند. اگر از تاریخ تولید باتری زمان زیادی گذشته باشد ، زود خراب می شود.

تاریخ تولید باتری روی باتری حک شده است. در هنگام خرید باتری مناسب خودروهای تویوتا ، بایستی به تاریخ تولید باتری توجه کنید. کارت گارانتی باتری باید با درج تاریخ تولید باتری ، مهر شود.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت