تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

معرفی خودروهای دارای باطری ماشین اطلس

باطری اطلس(Atlas) از بهترین نوع باطری ها در بازار می باشد که مجموعه سپاهان باطری و توسعه زرین از بزرگترین تولیدکنندگان این باطری ها هستند و دارای تنوع بسیاری در محصولات خود هستند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی معرفی خودروهای دارای باطری ماشین اطلس می پردازیم.

مشخصات باطری ماشین اطلس

در مورد معرفی خودروهای دارای باطری ماشین اطلس می توان به این موضوع اشاره کرد که این باطری ها اولین نوع باطری کلسیمی هستند که تمام استانداردهای بین المللی در آن رعایت شده است و طول عمر این باطری ها بین ۲ تا ۴ سال می باشد . از این باطری ها برای انواع خودروهای سبک و سنگین استفاده می شود و دارای گارانتی یک ساله است .

ویژگی های باطری اطلس

در مورد معرفی خودروهای دارای باطری ماشین اطلس و ویژگی های آن باید گفت که قدرت استارت زنی بسیار بالای این باطری ها دارند و گارانتی و خدمات پس از فروش ۱ ساله دارند و جهت جلوگیری از نشت اسید باطری مونتاژ آنها مکانیزه می باشد. این باطری ها دارای صفحات مرغوب با بهترین تکنولوژی تولید و ساخته می شوند . از ویژگی های مهم این باطری ها دارای گرید A  می باشند و از لحاظ کیفیت دارای بالاترین رتبه در بین باطری ها را دارا هستند . شارژ سریع باطری و به حداقل رساندن دشارژ مقاومت زیاد در مقابل تخلیه باطری از ویژگی های دیگر این نوع باطری است به همین منظور برای خرید باطری اطلس شما می توانید با شرکت باطری مارکت ارتباط برقرار کنید.

Atlas car battery.

باطری اطلس برای چه نوع خودروهای مناسب است ؟

این باطری ها برای انواع خودروها مناسب می باشد و قابلیت استارت زدن در دمای منفی ۱۸ سانتیگراد را دارند و دارای طول عمر بالا و بسیار با کیفیت هستند و برای این خودروها مناسب می باشند:

  1. باطری ۵۵ آمپر اطلس باطری مناسب برای پراید ، پژو ۲۰۶، ۲۰۷ ، ساینا کوییک
  2. باطری ۶۰ آمپر اطلس باطری مناسب برای پژو۲۰۶ ، ۲۰۷ ، هیوندای اکسنت ، آوانته
  3. باطری ۶۶ آمپر اطلس باطری مناسب برای پژو روآردی ، پژو ۴۰۵ ، سمند ، زانتیا ، ماکسیما
  4. باطری ۷۰ آمپر اطلس باطری مناسب برای انواع هیوندا ، انواع کیا ، مزدا ، تویوتا
  5. باطری ۷۴ آمپر اطلس باطری مناسب برای انواع رنو ، پژو ، سمند ، تویوتا ، جک
  6. باطری ۸۰ آمپر اطلس باطری مناسب برای انواع بنز ، بی ام و ، ماشین های چینی
  7. باطری ۱۰۰ آمپر اطلس باطری مناسب برای بنز سری اس ، بی ام و ، انواع کامیون
  8. باطری ۱۰۰ تا ۲۰۰ آمپر اطلس باطری مناسب برای انواع خودروهای سنگین و کامیونت

 

نگهداری از باطری اطلس

در مورد معرفی خودروهای دارای باطری ماشین اطلس باید گفت که این باطری ها برای اطلاع از وضعیت باطری دارای نشانگر وضعیت باطری هستند و رنگ سبز به منزله شارژ کامل باطری خودرو است . رنگ سیاه نشانگر شارژ کردن باطری می باشد و رنگ سفید نشانگر اتمام طول عمر باطری می باشد و بدون نیاز به مراقبت و نگهداری می باشند  که به همین منظور شما می توانید برای خرید انواع باطری به سایت شرکت باطری مارکت مراجعه کنید.

خرید باطری اطلس

در مورد معرفی خودروهای دارای باطری ماشین اطلس و خرید آنها باید به اطلاع برسانیم که این باطری ها بسیار با کیفیت و بدون نیاز به مراقبت و نگهداری می باشند و برای خرید انواع باطری شما می توانید به سایت شرکت باطری مارکت مراجعه و نحوه خرید این محصولات را مشاهده نمایید.

قیمت باطری ماشین  اطلس

باید گفت که این باطری ها دارای ضمانت نامه برای کیفیت محصولات خود می باشند و این باطری ها به صورت سیلد یا اتمی تولید می شوند و در هنگام خرید قیمت این باطری ها بر اساس آمپر و نوع اتمی یا اسیدی متفاوت می باشند به همین منظور برای اطلاع از قیمت این باطری ها شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت باطری مارکت ارتباط برقرار کنید.

سخن پایانی درباره معرفی خودروهای دارای باطری ماشین اطلس

در این مقاله به معرفی خودروهای دارای باطری ماشین اطلس پرداختیم و متوجه شدیم که این باطری ها از بهترین نوع باطری در بازار می باشند که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است به همین منظور شما می توانید با شرکت باطری مارکت ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.

پیشنهاد مطالعه : قیمت باتری ماشین بر چه اساسی می باشد؟

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت