تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

باتری مناسب تراکتور چیست؟

تراکتور ماشینی با طراحی خاص و ابزاری برای کشاورزی است. هدف از تولید این نوع ماشین ها سبب ایجاد تفاوت در قطعات و باتری مناسب برای تراکتور  شده است. باتری مناسب تراکتور دارای ولتاژ ۲۴ ولت و آمپراژ ۹۰ آمپر می باشد. این باتری را می توان از برندهای ایرانی یا خارجی تهیه نمود. برای بررسی باتری مناسب تراکتور همراه باتری مارکت باشید.

خودروی تراکتور

تراکتور ، یکی از انواع ماشین های کاربردی است که بیشتر در کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این خودروها در مدل های مختلفی وجود دارند و هر کدام از آنها برای کار ویژه ای استفاده می شوند. تراکتور از دسته خودروهای خودگردانی می باشد که امکان تأمین توان کششی ، توان دورانی و هیدرولیکی برخی از ماشین های کشاورزی را دارا می باشد. بسیاری از قطعات این ماشین در ایران تولید می شود و حتی به خارج هم صادر می شود. در ایران ، باتری های زیادی مناسب این خودرو تولید می شوند.

آمپر باتری تراکتور

برای خرید باتری مناسب تراکتور ، باید بدانید که باتری آن باید چند آمپر باشد. کمترین میزان آمپر موردنیاز برای روشن شدن و کارایی درست هر ماشینی توسط تولیدکننده خودرو تعیین می شود. بنابراین برای اینکه بدانید چه باتری برای تراکتور بهتر است باید مشخصات باتری فابریک را بررسی کنید.

در صورتی شما از یک باتری با آمپراژ کمتر استفاده کنید ، تراکتور روشن نخواهد شد یا عملکرد مناسبی نخواهد داشت. اگر از تجهیزات برقی زیاد استفاده می کنید ، می توانید یک باتری با آمپراژ بالاتر را خریداری کنید.

چندین مورد از آمپراژ باتری مناسب تراکتور

باتری ماشین سوزوکی ، باتری ماشین اوربیتال وان سیلور پلاس ، باتری اوربیتال وان سپاهان ، باتری نیو آرمو و … چندین مورد از بهترین باتری های ماشین  برای تراکتور می باشند.

باتری های تراکتور را با توجه به مدل ماشین و نحوه استفاده از آن و سایر فاکتور ها از میان باتری های ۲۰۰ آمپر ، ۱۹۰ آمپر ، ۱۷۰ آمپر ، ۱۵۰ آمپر و ۱۲۰ آمپر و ۹۰ آمپر انتخاب می کنند.

باطری تراکتور اسیدی باشد یا اتمی ؟

 

باتری مناسب تراکتور

 

باتری های گوناگونی در بازار مناسب این خودرو وجود دارند. این باتری ها در دو نوع اسیدی و اتمی می باشند. در اغلب موارد باتری های اسیدی را به عنوان باتری مناسب تراکتور انتخاب می کنند.

پیشنهاد مطالعه: جهت افزایش اطلاعات خود درباره باتری های اتمی پیشنهاد ما به شماه مراجعه به صفحه تعمیر باتری اتمی است.

باطری اسیدی تراکتور

باطری های اسیدی تراکتور نیاز به مراقبت دارند و سطح الکترولیت آنها باید هر از گاهی چک شود. سطح اسید بایستی میان دو خط ماکزیمم و مینیمم باشد. قیمت باتری ماشین اسیدی بسیار مناسب است. شاید دلیل تمایل زیاد به خرید باتری های اسیدی ، همین قیمت مناسب آن باشد. در صورتی که از باتری های اسیدی به خوبی مراقبت نکنید ، زود خراب می شوند و نیاز به تعویض دارند.

باطری اتمی تراکتور

باتری های اتمی از قیمت بالایی برخوردار می باشند. این باتری ها نیاز به نگهداری خاصی ندارند. یکی از مزیت های باطری اتمی ، آلودگی کم آنهاست. زیرا این باتری ها فاقد درب است و این مسئله موجب می شود که مواد داخل آن به بیرون نفوذ نکند و آلودگی ایجاد نشود. باتری های اتمی از طول عمر بهتری در مقایسه با باتری های اسیدی برخوردار می باشند. شاید این ویژگی سبب شده که خیلی ها باتری اتمی را باتری مناسب تراکتور بدانند.

باتری های اتمی می توانند شرایط را برای یک استارت خوب فراهم کنند. این باتری ها در برابر خالی شدن شارژ و شارژ شدن زیاد از پایداری خوبی برخوردار هستند. در باتری های اتمی تراکتور از موادی مانند کلسیم و سیلور استفاده شده است که در طول عمر آنها اثرگذار است.

باطری تراکتور ایرانی باشد یا خارجی ؟

اگر قصد خرید باتری های خارجی را دارید باید به سراغ باتری های کره ای بروید. باتری های کره ای از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. باتری های چینی و ترکیه ای موجود در بازار بی کیفیت هستند و خرید آنها توصیه نمی شود.

باتری های ایرانی نسبت به باتری های چینی و ترکیه ای دارای کیفیت بهتری می باشند. صبا باتری ، سپاهان باتری ، برنا باتری ، پاسارگاد و … از جمله تولیدکنندگان باتری مناسب تراکتور می باشند.

خرید باطری تراکتور

 

باتری مناسب تراکتور

 

برای خرید باطری تراکتور باید از سایت ها و فروشگاه های معتبر اقدام کنید تا باتری های اصل و با کیفیت را خریداری کنید. به کارت گارانتی باتری توجه کنید و از فروشنده بخواهید که آن را در همان لحظه فعال نماید.

باتری های فیک زیادی در بازار وجود دارند که به لحاظ ظاهری بسیار مشابه باتری های اصل می باشند. برای خرید باتری مناسب تراکتور باید به تمامی این موارد توجه داشته باشید.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت