تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

بهترین برندهای باتری ماشین

همانطور که می دانید بهترین باتری ماشین باید متناسب با مدل و نوع خودرو باشد و هر کدام بهترین عملکرد را بر روی خودرو داشته باشند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی بهترین برندهای باتری ماشین می پردازیم.

بهترین باتری ماشین چیست ؟

بهترین برندهای باتری ماشین روی عملکرد خودرو تاثیر مهمی می گذارد و به همین دلیل باید دنبال باتری که متناسب با برند و نوع خودرو شما می باشد را انتخاب کنید و ویژگی های مهم باتری ها را در نظر بگیرید و از مهمترین موارد انتخاب باتری مناسب با خودرو شما می باشد.

بهترین برند باتری ایرانی

بهترین برندهای باتری ماشین شامل برند باتری ایرانی است که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در عرصه صنعت ماشین سازی رقابت زیادی بین شرکت های ایرانی و خارجی وجود دارد که می توان شرکت های سپاهان باتری ، برنا باتری ، صبا باتری را نام برد . در سپاهان باتری محصولات دارای استاندارد معتبر DIN   و GIS هستند که کیفیت این محصولات بسیار بالا و بر اساس نوع خودرو تعیین می شوند و بهترین باتری این شرکت اوربیتال ، اورانوس ، برجیس و بارکاس می باشد.

برنا باتری در رده دوم شرکت ها قرار دارد و دارای استاندارد KES ,EN ,ISIRI, SAEو غیره است که گلوبال از نوع بهترین باتری شرکت برنا باتری می باشد.

صبا باتری سازنده هر نوع باتری در سایز و اندازه های مختلف می باشد و برای اکثر خودروها مناسب است و بهترین نوع آن واریان ، ورسک و آرمو  می باشد.

بهترین باتری خارجی

از بهترین برندهای باتری ماشین برند خارجی می باشد که مدل کره ای در بازار ایران جایگاه خاصی دارد و بیشتر از این نوع باتری خارجی استفاده می کنند که در میان باتری خارجی برند پوما ، فالکون ، دلکور از بهترین برندها می باشد که برای خرید این نوع باتری شما می توانید با شرکت باتری مارکت ارتباط برقرار کنید.

ویژگی های بهترین باتری ماشین

بهترین برندهای باتری ماشین دارای ویژگی های مهمی می باشند که شامل آمپراژ باتری ماشین ، ضمانت نامه معتبر ، ابعاد فیزیکی باتری ، شرکت سازنده باتری ، تاریخ تولید و نوع برند خودرو ، نوع باتری ( اسیدی یا اتمی ) ، قیمت باتری می باشد که درانتخاب بهترین نوع باتری تاثیر گذار است که برای خرید و انتخاب بهترین برند باتری شما می توانید به سایت شرکت باتری مارکت مراجعه کنید.

باتری ایرانی بخریم یا خارجی

معمولا برای خرید بهترین برندهای باتری ماشین باید به کیفیت باتری توجه کرد که البته باتری های خارجی دارای جنس و کیفیت خوبی هستند ولی از نظر طول عمر عمر کمتری نسبت به باتری ایرانی دارند . همچنین تاریخ تولید باتری بسیار مهم است که اگر طول عمر باتری کم باشد و تاریخ آن گذشته باشد ارزش خرید ندارد . بنابراین می توان گفت که باتری های ایرانی بهتر از باتری های خارجی هستند به همین منظور شما می توانید برای خرید این باتری ها با کارشناسان شرکت باتری مارکت به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید .

باتری اتمی بخریم یا اسیدی

برای خرید بهترین برندهای باتری ماشین باید به انواع مدل آن که اسیدی یا اتمی است توجه کنید . باتری های معمولی را اسیدی می گویند که تنظیم آن با آب مقطر می باشد و این باتری ها به نگهداری بیشتری احتیاج دارند و ارزان قیمت هستند .

باتری اتمی یا باتری خشک نیاز به مراقبت ندارد البته دگمه هشدار دارد و به صورت ناگهانی از کار می افتد و قیمت آن هم از باتری معمولی بالاتر است . بنابراین بهتر است از باتری های اسیدی استفاده کرد چون در صورت تمام شدن باتری استارت ماشین ضعیف می شود و شما به راحتی متوجه می شوید که باتری تمام شده است .

خرید و قیمت بهترین باتری

بهترین برندهای باتری ماشین دارای قیمت متفاوت می باشند و برای خرید این باتری ها شما به کیفیت ، طول عمر ، نوع برند ، تاریخ انقضا ، نوع خودرو دقت کنید به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت باتری مارکت مراجعه و نحوه خرید و قیمت باطری ماشین را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

برای اینکه بهترین برندهای باتری ماشین را خریداری کنید باید هنگام خرید به تاریخ تولید آن دقت کنید و از اصالت و گارانتی معتبر باتری اطمینان پیدا کنید و باتری خراب و داغی آن را به فروشنده بدهید تا باعث آلودگی محیط زیست نشود به همین منظور شما می توانید با شرکت باتری مارکت ارتباط و از نحوه سفارش این باتری ها اطلاع حاصل کنید.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت