تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

۷ باتری ماشین ارزان برای انواع خودرو

اگر قصد خرید باتری با قیمت مناسب و با کیفیت مطلوب را دارید ، چندین باتری ماشین ارزان و با کیفیت را به شما معرفی می کنیم.

باتری با کیفیت و ارزان صباباتری

برند صباباتری از بزرگترین تولید کنندگان باتری با کیفیت و ارزان قیمت می باشد. برای کسانی که قصد خرید یک باتری با قیمت مناسب و با کیفیت عالی را دارند ، برند صبا یکی از بهترین گزینه ها می باشد. انواع باتری های صبا شامل واریان ، ورسک ، آرمو می باشند که قیمت مناسبی دارند. واریان صبا با فناوری به کار رفته از نوع اکسپند ، از باتری های ارزان قیمتی می باشد که بیشترین فروش را در سال دارا می باشد.

 

باتری ماشین ارزان

باتری ماشین ارزان برنا باتری

این برند با تولید باتری های با کیفیت ایرانی ، یکی از پرفروش ترین باتری های ارزان قیمت می باشد. قیمت پایین باتری برنا به معنای پایین بودن کیفیت آن نمی باشد. این باتری از کیفیت بالای مواد اولیه ، طراحی و ساخت خوب ، تنوع فراوان و ضمانت نامه ۸ تا ۱۴ ماهه برخوردار می باشد.

باتری باکیفیت و ارزان سپاهان

باتری های با قیمت مناسب سپاهان شامل باتری ماشین اوربیتال ، پاور ایکس ، بارکاس ، یاشا ، برجیس و اورانوس و … می باشند. این باتری ها علاوه بر قیمت مناسب ، از قدرت فوق العاده بالایی برخوردار می باشند. از ویژگی های این باتری ها می توان به قدرت استارت بالا در سرما ، پوشش و درب مناسب برای ممانعت از خروج الکترولیت ، تخلیه شارژ بسیار کم ، مجهز به فیلترهای ضد انفجار ، دارای عایق الکتریکی با طول عمر بالا و … اشاره نمود.

کیفیت باتری های سپاهان مشابه کیفیت باتری های خارجی می باشد ، در حالی که قیمت مناسبی در مقایسه با باتری های خارجی دارد.

 

باتری ماشین ارزان

وایا باتری از باتری های ارزان قیمت

وایا از باتری ماشین ارزان قیمت به شمار می آید که دارای ویژگی های خوبی می باشد. امتیازهای این باتری شامل بدنه مقاوم و زیبا ، طول عمر مناسب ، قابلیت استارت زنی پر قدرت و عدم نیاز به نگهداری زیاد و … می باشند. وایا باتری حدوداً ده سال در ایران فعالیت می کند و توانسته است به جایگاه خوبی در زمینه فروش باتری در ایران و کشورهای خارجی برسد.

آذر باتری

این برند حدود نیم قرن تجربه در زمینه تولید باتری دارد. آذر باتری بهترین و با قدرت ترین باتری های ماشین سنگین را تولید می کند. آذر باتری با تنوع گسترده انواع مدل باتری ، از ضمانت نامه های خوبی برخوردار می باشد که شامل ضمانت نامه تعویض می باشد.

دورنا باتری

دیگر باتری ماشین ارزان قیمت و با کیفیت ، برند دورنا می باشد. محصولات دورنا هر ساله با افزایش کیفیت همراه می باشند. این بهبود کیفیت در مواد اولیه به کار رفته و طراحی و مونتاژ قطعات باتری می باشد. دورنا باتری دارای ۶ الی ۱۲ ماه گارانتی می باشد. دورنا از باتری های مناسب برای انواع خودروها شامل خودروهای سبک و سنگین می باشد. تولیدات این برند شامل پوشیتا ، ارس و دورنا مایت است.

پاسارگاد صنعت باتری

پاسارگاد صنعت باتری ، یکی از تولیدکنندگان قدیمی باتری می باشد. این برند ، سالانه بیش از ۳۰۰ هزار باتری در مدل های مختلفی ، تولید و به فروش می رساند. باتری های ساخت این برند سمنانی از امتیازهایی همانند قدرت و مقاومت بالا ، طول عمر مناسب و تخلیه شارژ پایین برخوردار می باشند. محصولات این برند تحت نظر تیمی کاملاً حرفه ای و متخصص تولید می شوند و فاقد هرگونه مواد زیست مخرب می باشند. تمامی خریداران باتری پاسارگاد صنعت از این محصولات رضایت صد درصدی داشته اند.

نکات مهم هنگام خرید باتری ماشین ارزان قیمت

در هنگام خرید باتری علاوه بر قیمت باتری ماشین ، به موارد زیر توجه نمایید.

تاریخ تولید باتری را مطالعه نمایید. بهتر است زمان زیادی از تاریخ تولید باتری نگذشته باشد.

به تناسب ابعاد باتری با فضای درنظر گرفته شده برای باتری در ماشین خود توجه نمایید.

باتری اگر قیمت بسیار پایینی داشته باشد ولی فاقد گارانتی و ضمانت نامه باشد ، ارزش خرید ندارد. لذا از خرید باتری های بدون ضمانت نامه اجتناب کنید.

در انتخاب باتری به شرایط آب و هوایی آن توجه کنید. چنانچه روی باتری حرف S درج شده است مناسب آب و هوای گرم است و چنانچه حرف N درج شده است برای آب وهوای سرد مناسب می باشد.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت