تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

آشنایی با انواع محصولات صبا باتری

محصولات صبا باتری شامل باتری های اتمی و اسیدی می باشند. در ادامه به بررسی دقیق تمامی محصولات صبا می پردازیم.

کارخانه تولید باتری صبا ( صباباتری )

صبا باتری از تولیدکنندگان بزرگ باتری در ایران می باشد که شهرت خوبی در ایران کسب کرده است. باتری های تولیدی این مجموعه کیفیت بسیار بالایی دارند و به عنوان باتری فابریک بسیاری از ماشین ها به کار می روند. تجهیزات کارخانه صبا ، از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و جدید می باشند که امکان ساخت باتری های با کیفیت را فراهم می کنند.

باتری ماشین ، از تجهیزات اصلی در ماشین می باشد که انرژی الکتریکی موردنیاز برای سیستم استارت و تجهیزات برقی خودرو را تأمین می کند. باتری ماشین صبا ، با کیفیت مطلوبی که دارد این وظیفه را به خوبی انجام می دهد.

انواع باتری های صبا

همانطور که اشاره شد ، محصولات صبا باتری در دو نوع باتری های اسیدی و اتمی تولید می شوند. باتری های اسیدی ، آن دسته از باتری هایی می باشند که نیاز به مراقبت دارند و باید به وضعیت آنها توجه شود. باتری های اتمی ، آن دسته از باتری هایی می باشند که به مراقبت نیازی ندارند. اگر باتری های اتمی دچار نقص و خرابی شوند ، به صورت کامل تخلیه می گردند.

باتری های صباباتری معمولاً طول عمری معادل ۲ الی ۳ سال دارند. قیمت باتری ماشین صبا با توجه به کیفیتی که دارد ، مناسب است.

 

 

محصولات صبا باتری

نگهداری از باتری صبا چگونه است ؟

نحوه درست نگهداری از باتری بر افزایش طول عمر باتری اثرگذار است. برای نگهداری از محصولات صبا باتری به موارد زیر توجه داشته باشید.

در صورتی که قصد دارید چندین روز ماشین خود را روشن نکنید ، باتری ماشین را از مدار خارج کنید.

در صورتی که استارت ماشین دچار مشکل است یا تنظیمات موتور نامیزان است ، به طور متوالی و طولانی مدت استارت نزنید.

ماشین را در هوای سرد پارک نکنید. باتری صبا در آب و هوای گرم عملکرد بهتری دارد.

برای اینکه از دردسر نگهداری باتری راحت شوید ، از باتری های اتمی صباباتری استفاده کنید. البته همانطور که اطلاع دارید ، باتری های اتمی نسبت به باتری های اسیدی قیمت بالاتری دارند.

در صورت روشن شدن چراغ های چک خودرو ، باتری و دینام را سریعاً بررسی کنید.

باتری های اسیدی نیازمند کنترل سطح مایع الکترولیت می باشند. به صورت منظم به چک کردن سطح مایع الکترولیت باتری بپردازید.

نحوه استفاده از گارانتی محصولات صبا باتری

هنگام خرید باتری ماشین صبا ، کارت گارانتی باتری فعال می شود. به منظور استفاده از گارانتی یا ضمانت نامه صباباتری ، بایستی کارت گارانتی مهر شده را با خود به نمایندگی های مجاز صباباتری ببرید.

در هنگام خرید باتری دقت کنید که شماره سریال حک شده روی بدنه باتری جعلی نباشد. مدت زمان گارانتی باتری های صبا ۹ ماه یا یک سال می باشد. امکان خرید باتری های صبا به صورت اینترنتی وجود دارد. کارشناسان به صورت ۲۴ ساعته مشتریان عزیز را برای خرید انواع باتری های صبا راهنمایی می کنند. صباباتری نمایندگی های زیادی در سرتاسر کشور دارد.

خرید اینترنتی محصولات صبا باتری

امروزه خرید اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده است. خرید اینترنتی به دلیل سهولت خرید ، محبوبیت زیادی بین مشتریان دارد. تمامی برندهای صباباتری شامل واریان ، زاگرس ، سهند ، نیوآرمو ، آرمو ، زاگرس ، نانو نیرو و … را می توان به صورت اینترنتی خریداری کرد. باتری های صبا که به صورت اینترنتی خریداری می شوند ، در محل به مشتریان عزیز تحویل داده می شوند.

باتری هایی که به مشتریان ارائه می شود ، از باتری های تولید جدید می باشند. این مسئله در افزایش طول عمر باتری های صبا تأثیر زیادی دارد.

آیا ارسال و نصب باتری صبا رایگان است ؟

 

محصولات صبا باتری

یکی از مزایای خرید اینترنتی محصولات صبا باتری ، ارسال و نصب رایگان آنها می باشد. پس از مدت زمان کوتاهی از خرید باتری صبا ، کارشناسان در محل شما حاضر شده و در صورت تمایل شما ، باتری را نصب می کنند. تعویض باتری ماشین ، اصلاً کار دشواری نیست. اما شما می توانید این کار را به کارشناسان ما واگذار کنید.

در صورتی که تمایل دارید خودتان باتری را تعویض نمایید ، کابل های مثبت و منفی را از باتری نصب شده روی ماشین جدا کنید. گیره های نگهدارنده باتری روی سینی را باز کرده و باتری را درآورده و باتری جدید را نصب کنید.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت