تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

باتری مناسب خودروهای ولوو

باتری مناسب خودروهای ولوو با توجه به مدل خودرو ، ۶۰ یا ۸۰ آمپر می باشد. باتری های ایرانی و خارجی زیادی در بازار مناسب این خودرو وجود دارند.

مشخصات باتری فابریک ولوو

ولوو یکی از تولیدکنندگان بزرگ خودرو می باشد که خودروهای مختلفی مانند تریلی ، اتوبوس و کامیون و سواری و … تولید می کند. این خودروها در ایران طرفداران زیادی دارند.

باتری فابریک ولوو C30  ، ۱۲ ولت بوده و دارای آمپراژ ۶۰ آمپر می باشد. برای ولووی C70  ، باتری ۱۲ ولت و ۸۰ آمپر را به عنوان باتری فابریک نصب می کنند. باتری فابریک ولوو XC60  و باتری فابریک ولوو XC90 ، دارای ولتاژ ۱۲ ولت و آمپراژ ۸۰ آمپر می باشد.

باتری های ایرانی برای ولوو

باتری مناسب خودروهای ولوو از نوع ایرانی توسط برندهای صباباتری ، سپاهان باتری ، آکو باتری ، برناباتری ، وایا باتری ، آذر باتری و … تولید می شوند. این باتری ها کیفیت ایده آلی دارند و در مقایسه با بسیاری از باتری های خارجی ، بهتر می باشند. باتری ماشین صبا ، نمونه ای از این باتری های باکیفیت می باشد. باتری های ایرانی در سال های اخیر به لحاظ کیفی بسیار پیشرفت کرده اند. لذا شما می توانید در راستای حمایت از تولیدات داخلی برای انواع خودروهای خود ، باتری های ایرانی را خریداری کنید.

باتری های خارجی برای ولوو

باتری مناسب خودروهای ولوو از نوع خارجی توسط کشورهای مختلفی مانند ترکیه ، کره ، آلمان ، چین و … تولید می شوند. نمی توان به طور قطعی گفت که تمامی باتری های خارجی از باتری های ایرانی با کیفیت تر هستند. زیرا برخی از باتری های چینی و ترکیه ای و … بسیار بی کیفیت می باشند. اما باتری های کره ای و آلمانی از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

باتری ماشین دلکور ، اتلس ، گلوبال و … نمونه هایی از باتری های کره ای مناسب این خودرو می باشند. طول عمر این باتری ها ، بسیار مناسب می باشد. اگر قصد خرید باطری های خارجی را برای ولووی خود دارید ، حتماً به کارت گارانتی آنها توجه کنید. باتری های خارجی باکیفیت که قاچاق نباشند ، از کارت گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار می باشند. شاید با خرید یک باتری خارجی بدون گارانتی ، در کوتاهترین زمان ممکن با خرابی آن مواجه شوید.

انتخاب باتری با آمپراژ بالاتر برای ولوو

 

باتری مناسب خودروهای ولوو

 

باتری مناسب خودروهای ولوو را بر اساس نوع آنها ، ۶۰ یا ۸۰ آمپر انتخاب می کنند. اما در صورتی که تمایل دارید به دلیل مصرف زیاد تجهیزات برقی از باتری هایی با آمپراژهای بالاتر استفاده کنید ، مشکلی وجود ندارد. شما می توانید آمپراژ باتری خود را کمی بالاتر انتخاب کنید. البته توجه داشته باشید که کارشناسان به دلایل گوناگونی ، استفاده از آمپراژهای بالاتر را توصیه نمی کنند. استفاده از باتری هایی با آمپراژهای بالاتر می تواند در عملکرد برخی از قطعات خودرو ، اختلال ایجاد کند. با آگاهی از این مشکلات ، باید به انتخاب آمپر مناسب باتری خود اقدام نمایید.

طول عمر باتری مناسب خودروهای ولوو

در حالت کلی ، طول عمر تمامی باتری ها را حدود ۲ الی ۲٫۵ سال می دانند. اما کیفیت باتری در طول عمر آن اثرگذار است. قطعاً طول عمر یک باتری کره ای با طول عمر یک باتری چینی متفاوت می باشد.

شرایط نگهداری از خودرو ، از دیگر موارد بسیار مهمی است که در طول عمر باتری تأثیرگذار است. میزان استفاده از خودرو و تجهیزات برقی در طول عمر باتری تأثیر گذاشته و موجب کاهش یا افزایش عمر آن می شوند. چنانچه فردی با خودروی ولووی خود بیشتر اوقات به رانندگی بپردازد و از سیستم صوتی و کولر و … استفاده کند ، باید زودتر به تعویض باتری اقدام کند.

نکته دیگری که در ارتباط با طول عمر باتری مناسب خودروهای ولوو وجود دارد ، تأثیر نوع باتری بر روی طول عمر آن است. باتری های اتمی ، طول عمر بسیار بالاتری نسبت به باتری های اسیدی دارند.

چگونه خرابی باطری ولوو را تشخیص دهیم ؟

 

باتری مناسب خودروهای ولوو

 

خودروی ولوو روشن نمی شود و یا استارت ضعیفی دارد.

صدای استارت ولوو ، عوض شده است و کمی غیرعادی به نظر می آید.

تجهیزات برقی مانند چراغ های ولوو ، عملکرد نامطلوبی دارند. مثلاً چراغ های ولوو به شدت کم نور هستند.

درب خودروی ولوو با ریموت باز نمی شود.

باتری مناسب خودروهای ولوو همانند سایر باتری های خودرو ، دارای طول عمر مشخصی هستند که پس از گذشت این زمان باید به تعویض آنها اقدام نمود.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت