تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

آنچه باید درباره انواع باتری های کامیون باربری بدانید

باتری های کامیون باربری باید با دقت زیادی انتخاب شوند. خرابی باتری کامیون می تواند راننده را ساعت ها بیکار کرده و دردسرهای زیادی ایجاد کند.

کامیون های باربری از ماشین های مهم و حساسی می باشند که در اکثر شرکت های باربری و سایر مراکز کاربرد دارند. انتخاب یک باتری مناسب برای این ماشین ها به دلیل حساسیت شرایط کاری آنها ، اهمیت زیادی دارد. بنابراین در انتخاب باتری مناسب برای این ماشین ها به عوامل زیادی مانند قیمت باتری ماشین ، کیفیت باتری ، طول عمر باتری ، نوع باتری ، شرایط نگهداری آن و … توجه داشته باشید.

برای انتخاب یک باتری مناسب برای کامیون های مختلف ، با انواع باتری های کامیون باربری آشنا می شویم.

 

باتری های کامیون باربری

باطری های غرقابی

این باتری ها از باتری های شروع به کار می باشند. این باتری ها عملکرد خوبی دارند اما معایبی نیز دارند. قیمت این باتری ها مناسب می باشد و شاید بتوان آنها را از ارزان ترین باتری ها دانست. نگهداری از این باتری ها کمی سخت می باشد. افزودن آب و تمیز کردن ترمینال ها ، مواردی هستند که در مورد این باتری ها باید رعایت کرد.

در افزودن آب به این باتری ها توجه داشته باشید که آب زیادی اضافه نکنید تا مواد باتری دچار خورندگی نشوند. در صورتی که این موارد را رعایت نمایید ، می توانید طول عمر متوسطی را برای باتری ها غرقابی انتظار داشته باشید. اگر از تجهیزات برقی زیاد استفاده می کنید و از ماشین در شرایط آب و هوایی سخت زیاد استفاده می کنید ، باتری های غرقابی گزینه مناسبی نمی باشند.

باتری های دو منظوره از انواع باتری های کامیون باربری

این نوع باتری ها قابلیت تحمل بارهای الکتریکی گوناگون را دارند. باتری های دو منظوره برای ماشین هایی مانند کامیون های حمل و نقل ، اتوبوس های مدرسه ای و کامیون هایی با درب های بالابر و … مناسب هستند. باتری های دو منظوره می توانند قدرت اضافی موردنیاز برای این ماشین ها را فراهم کنند.

کامیون های پیشرفته و به روز دنیا ، نیازمند باتری های پیشرفته تری می باشند. باتری های آی جی ام ، نمونه ای از باتری های پیشرفته می باشند. این باتری ها از کیفیت فوق العاده بالا و دوام خوبی برخوردار می باشند. باتری های آی جی ام برای کامیون های مختلف مانند کامیون های کمپرسی ، کامیون های ارجاع ، کامیون های مجهز به بالابر و … مناسب می باشند.

یکی از بهترین باتری های کامیون باربری را می توان باتری های آی جی ام دانست.  باتری های آی جی ام در دو نوع باتری های سرب خالص و باتری های بازیافت شده می باشند.

باتری های لیتیومی برای کامیون

 

باتری های کامیون باربری

 

این باتری ها در مقایسه با باتری های قبلی بهتر است و دارای دوام و مقاومت بالاتری می باشد. از ویژگی های این باتری می توان به سرعت پایین تخلیه شارژ ، قدرت بالا ، عدم نیاز به نگهداری ، شارژ سریع ، وزن کم و مقاومت بالا اشاره کرد.

باتری های لیتیومی یکی از برترین باتری های کامیون باربری هستند که دارای معایبی می باشند. یکی از ویژگی های منفی این باتری ها ، ایمنی کم آنها هنگام تصادفات می باشد. باتری های لیتیومی قیمت بالایی دارند.

باتری های نیکل کامیون

باتری های نیکل امروزی نسبت به باتری های نیکل قدیمی ، پیشرفت زیادی داشته اند. اینگونه باتری ها ، قابل بازیافت ، مقرون به صرفه ، ایمن و با دوام هستند. زمانی که قصد خرید این باتری را دارید ، به میزان آمپرهای میل لنگ سرد توجه داشته باشید. این مقدار در صورتی که بیش از حد بالا باشد ، عملکرد باتری را با اختلال  مواجه می کند.

نکات مهم درباره انواع باتری های کامیون باربری

به برند باتری توجه داشته باشید و یکی از برندهای معتبر و با کیفیت را انتخاب کنید. باتری ماشین صبا ، یکی از باتری های خوب ایرانی می باشد که برای انواع کامیون ها مناسب می باشد.

کامیون های کمپرسی در طول حرکت با لرزش های زیادی مواجه می شوند. این لرزش ها می تواند به باتری صدمه بزند. باتری های آی جی ام مقاومت خوبی در مقابل لرزش ها دارند.

کامیون های مجهز به بالابر به انرژی بیشتری نیاز دارند. بنابراین به یک باتری قدرتمند با ظرفیت بیشتر نیازمند می باشند. در انتخاب باتری های کامیون باربری به این موارد توجه داشته باشید.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت