تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

باتری مناسب ماشین سنگین

باتری مناسب ماشین سنگین، باید دارای ولتاژ و آمپراژ مناسبی باشد و از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار باشد و کارت گارانتی معتبر داشته باشد.

مشخصات باتری ماشین سنگین

برق باتری ماشین های سنگین ۲۴ ولت است، اما برق باتری های ماشین سبک ۱۲ ولت است. بنابراین باید دقت شود که باتری ۱۲ ولتی به اشتباه برای ماشین سنگین، خریداری نشود.

به ابعاد باتری هم باید با توجه به فضای در نظر گرفته شده در ماشین توجه شود. برخی ماشین های سنگین از دو باتری استفاده می کنند. در نظرگرفتن این موارد برای انواع خودروهای سنگین مانند ایسوز ۵ تنی، تراکتور، ولوو کمپرسی، مینی بوس و اتوبوس، فوتون و اسکانیا و… لازم است.

 

باتری مناسب ماشین سنگین

آمپراژ باتری

آمپراژ باتری مناسب ماشین سنگین، با توجه به میزان استفاده از تجهیزات برقی ماشین و میزان تردد در جاده های پرازدحام، تعیین می شود. استفاده از باتری ماشین با آمپراژ خیلی بالاتر یا پایین تر از میزانی که کارشناسان تعیین می کنند، کار نادرستی است.

آمپراژ باتری ایسوز ۵ تنی ۱۲۰ آمپر ،آمپراژ باتری فوتون ۹۰ آمپر، آمپراژ باتری تراکتور ۹۰ آمپر، آمپراژ باتری مینی بوس ۹۰ آمپر، اتوبوس اسکانیا ۲۵۰ آمپر، آمپراژ ولوو کمپرسی ۱۵۰ آمپر و آمپراژ انواع ماشین سنگین های کشنده ۲۰۰ آمپر است.

البته این آمپراژها معمولاً برای این نوع ماشین های سنگین به کار می روند، اما ممکن است با توجه به شرایط آمپراژهای دیگری مورد استفاده قرار بگیرد.

انواع باتری های ماشین سنگین

 

باتری مناسب ماشین سنگین

باتری های خودرو به دو صورت باتری سیلدی ( اتمی ) و باتری اسیدی ( آبدار ) در بازار وجود دارند. باتری هایی که برای ماشین های سنگین ساخته شده اند، بیشتر در مدل اسیدی ( آبدار ) هستند. اما باتری های اتمی هم برای ماشین های سنگین تولید شده اند. انتخاب باتری مناسب ماشین سنگین از بین این دو مدل باتری، با توجه به در نظر گرفتن یک سری فاکتورها صورت می گیرد.

باتری های اسیدی

این نوع از باتری ها به صورت ۶ قسمتی هستند و روی هر قسمت دربی وجود دارد. تقریباً هر ۳ یا ۴ ماه یکبار باید درب های باتری باز و میزان مایع الکترولیت چک شود. باید میزان سطح مایع مابین خطوط ماکزیمم و مینیمم باشد. باتری های اسیدی قیمت مناسب و طول عمرخوبی دارند. این نوع باتری ها نیاز به نگهداری دارند.

باتری های اتمی

مواد به کار رفته در باتری های اتمی با باتری های اسیدی متفاوت است. در باتری های اتمی سیلور و کلسیم به کار رفته شده است که آنها را بسیار با قدرت و با کیفیت کرده است.

باتری های اتمی نیاز به نگهداری ندارند و قیمت نسبتاً بالایی دارند. این باتری ها درب ندارند و خروج الکترولیت و اسید از داخل آنها به بیرون صورت نمی گیرد. بنابراین تمیزتر هستند. این نوع باتری ها آب مقطر ندارند و طول عمر بسیار خوبی دارند. میزان شارژ خالی کردن این باتری ها بسیار کم است.

بهترین برند باتری ماشین سنگین

باتری های خارجی کیفیت بهتری نسبت به باتری های ایرانی دارند و این موضوع در مورد باتری ماشین های سنگین هم صادق است. باتری ماشین دلکور ، یک نمونه خارجی از باتری مناسب ماشین سنگین است که ساخت کشور کره جنوبی است. این باتری دارای استانداردها و تأییدیه جهانی می باشد و از ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش برخوردار است.

اگر قصد خرید باتری های ایرانی را دارید، باتری ماشین صبا، باتری ماشین اطلس ، واریان و اوربیتال از بهترین باتری های ایرانی ماشین سنگین هستند که کیفیت خوبی دارند و طول عمر قابل قبولی دارند.

برندهای سپاهان باتری، صبا باتری، برنا باتری و چندین برند دیگر از تولید کنندگان بزرگ باتری های ماشین هستند و باتری های بسیار با کیفیتی برای انواع ماشین های سنگین مانند کامیونت، اتوبوس، کمپرسی، تراکتور، اتوبوس، ولوو، کشنده و… تولید می کنند. در زمان خرید باتری برای ماشین سنگین خود، به برند باتری توجه نمایید و برندهای بی کیفیت را خریداری نکنید.

انتخاب درست باتری

اگر اطلاعاتی در زمینه باتری خودرو ندارید و قصد دارید بهترین باتری ماشین را برای خودروی سنگین خود انتخاب نمایید، می توانید با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید. سپس اقدام به خرید باتری کنید.

کارشناسان با توجه به نوع ماشین سنگین شما که ممکن است تریلی، کامیون، نیسان، ولوو، کامیونت، کشنده، کمپرسی و… باشد و همچنین در نظرگرفتن میزان استفاده شما از تجهیزات برقی ماشین و میزان استفاده از ماشین و سایر عوامل، بهترین باتری ماشین را به شما معرفی می کنند.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت