تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

تعویض باتری ماشین در محل

امروزه تعویض باتری ماشین در محل ، در کوتاهترین زمان ممکن توسط مراکز تعمیراتی تخصصی انجام می گیرد و دردسرهای انتقال ماشین به تعمیرگاه را ندارد.

خرابی باتری

مشکلات پیش آمده برای باتری به صورت های مختلف نشان داده می شود.

استارت نزدن موتور

با استارت نزدن موتور مشخص می گردد که باتری دچار مشکل شده است. گاهی علاوه بر استارت نزدن موتور ، چراغ های پشت کیلومتر روشن نمی شود. از آنجایی که انرژی لازم برای چراغ های ماشین و سایر تجهیزات برقی توسط باتری تأمین می شود ، با روشن نشدن چراغ ها می توان متوجه خرابی باتری شد.

البته ممکن است استارت نخوردن موتور ، دلایل دیگری مانند خرابی دینام و … هم داشته باشد. در اولین مرحله باتری را چک می کنیم تا در صورت خرابی به تعمیر یا تعویض باتری ماشین در محل و بدون هیچ دردسری اقدام شود.

استارت سخت ماشین در دماهای پایین

بهترین باتری ماشین ، باتری می باشد که مقاومت خوبی در هوای بسیار سرد و هوای بسیار گرم داشته باشد. اگر ماشین در اوایل صبح یا روزهای سرد به سختی استارت می خورد ، می تواند نشان دهنده خرابی باتری باشد. استارت سخت خوردن یعنی چندین بار باید سوئیچ را چرخانده و گاز دهید تا موتور روشن شود. بنابراین اگر این علامت را مشاهده کردید برای چک کردن باتری اقدام کنید. اگر باتری ایراد داشته باشد و قابل تعمیر نباشد ، به راحتی می توانید تعویض باتری ماشین در محل را انجام دهید.

مزایای نصب باتری در محل

به دلیل عدم نیاز به مراجعه به تعمیرگاه یا باتری سازی ها ، در زمان و هزینه صرفه جویی می شود.

نصب و ارسال باتری توسط کارشناسان به صورت کاملاً رایگان انجام می شود.

کارشناسان با حضور در محل ، دینام و برق خودرو را تست می کنند.

امکان پرداخت هزینه تعویض باتری ، در محل وجود دارد.

تعویض باتری ماشین در محل چگونه انجام می شود ؟

 

تعویض باتری ماشین در محل

 

برای تعویض باتری می توانید پس از تماس با مراکز مربوط و ثبت سفارش ، در کوتاهترین زمان ممکن باتری ماشین خود را در محل تعویض نمایید. تعویض باتری برای تمام ماشین ها مانند باتری ۲۰۶ ، باتری پژو پارس ، پراید و …  در محل انجام می شود.

ابتدا با مراکز تخصصی تعمیر و تعویض باتری تماس بگیرید. درخواست خود را ثبت کنید.

ایمنی مهمترین قسمت تعویض باتری می باشد. از دستکش و عینک مناسب برای پیشگیری از آسیب به چشم و دست ها استفاده شود.

با توجه به برندهای مختلف باتری و نوع باتری مناسب برای ماشین خود ، یک باتری مناسب انتخاب کنید.

باتری قبلی را با جدا کردن کابل منفی و مثبت و باز کردن گیره های باتری ، در می آورند.

محل باتری و گیره های محل اتصال کابل و باتری را با دقت تمیز و پاکسازی می کنند.

باتری جدید را در محل باتری قرار داده و گیره های باتری را می بندند. کابل مثبت و سپس کابل منفی را به باتری اتصال می دهند. وصل کردن کابل ها برعکس جدا کردن آنها است. برای جدا کردن ابتدا کابل منفی و سپس کابل مثبت را جدا می کنند.

 

تعویض باتری ماشین در محل

 

هزینه تعویض باتری ماشین در محل

هزینه تعویض باتری طبق نرخ اتحادیه انجام می شود و هیچگونه هزینه اضافی از مشتریان دریافت نمی شود. اگر تمایل به دانستن نرخ دقیق تعویض باتری دارید ، می توانید با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و هزینه دقیق آن را مطلع شوید.

تعمیرکاران پس از نصب باتری جدید ، با توجه به نوع باتری ضمانت نامه مربوط به آن را فعال می کنند. مواردی مانند شکستگی باتری ، سولفاته شدن باتری ، دستکاری باتری ، خرابی باتری در اثر خرابی دینام شامل خدمات گارانتی یا ضمانت نامه نمی شوند.

قیمت باتری ماشین با توجه به کشور سازنده ، برند باتری ، نوع باتری ( اتمی یا اسیدی ) ، آمپراژ باتری و سال ساخت و سایر عوامل متفاوت خواهد بود. هزینه تعویض باتری ماشین در محل هم ، با توجه به قیمت باتری انتخاب شده ، تفاوت می کند.

نکات مهم در انتخاب باتری

باتری ماشینی که از زمان تولید آن مدت زیادی گذشته باشد ، کارایی کمتری از باتری تازه تولید شده دارد. بنابراین هنگام خرید باتری به تاریخ تولید آن توجه کنید.

با توجه به اینکه باتری های خارجی غیراصل و فیک زیادی در بازار وجود دارند ، در انتخاب باتری خارجی دقت زیادی کنید. باتری های ایرانی مانند باتری ماشین اوربیتال ، باتری ماشین اطلس و … کیفیت خوبی دارند. لذا بهتر است با انتخاب باتری ایرانی از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

 

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت