تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

باتری مناسب خودروهای رنو

باتری مناسب خودروهای رنو با توجه به نوع خودرو ، دارای آمپراژهای متفاوتی می باشد. در ادامه به بررسی مشخصات باطری انواع ماشین های رنو می پردازیم.

باطری برای خودروی رنو

رنو ، یکی از تولیدکنندگان خودرو در فرانسه می باشد که خودروهای مختلفی را به بازار عرضه می کند. این خودروسازی در سال ۲۰۱۱ بعد از مجموعه فولکس واگن و پژو سیتروئن در رده سومین خودروسازان برتر اروپا قرار گرفت. در حال حاضر ، خودروسازی رنو در رتبه نهم خودروسازان برتر دنیا جای دارد.

خودروهای رنو از اتومبیل های با کیفیتی می باشند که خریداران زیادی دارند. باتری در این خودروها همانند سایر خودروها ، نقشی اساسی را بر عهده دارد و از قطعات مهم خودرو محسوب می شود. باتری فابریک رنو ساندرو ، رنو استپ وی ، رنو سیمبل ، رنو اسکالا و رنو لاگونا دارای ولتاژ ۱۲ ولت و آمپراژ ۶۰ آمپر می باشد.

باتری مناسب خودروهای رنو از نوع رنو کولیوس و رنو تالیسمان دارای آمپراژ ۷۰ آمپر و ولتاژ ۱۲ ولت می باشد. باتری ۷۴ آمپر با ولتاژ ۱۲ ولت ، باطری فابریک رنو داستر و رنو فلوئنس و رنو کپچر می باشد. باتری فابریک رنو لتیتود ، باتری ۱۰۰ آمپر ۱۲ ولت می باشد. باتری فابریک رنو مگان ، ۶۶ آمپر با ولتاژ ۱۲ ولت است.

باتری های ایرانی مناسب رنو

کیفیت برخی از باتری های ایرانی در حد کیفیت باتری های مطرح خارجی می باشد. صبا باتری ، سپاهان باتری ، وایا باتری ، ویستا الکتریک ، آذر باتری ، پاسارگاد صنعت ، برنا باتری ، آذر باتری و … از تولیدکنندگان خوب باتری های ایرانی می باشند.

باتری ماشین اوربیتال ، نمونه ای از باتری های با کیفیت ایرانی می باشد که توسط سپاهان باتری تولید می شود و برای انواع ماشین های رنو مناسب می باشد.

باتری های مناسب خودروهای رنو از برندهای خارجی

 

باتری مناسب خودروهای رنو

باتری های خارجی زیادی مانند باتری های چینی ، ترکیه ای ، کره ای و آلمانی و … در بازار وجود دارند. این تصور که تمامی باتری های خارجی از باتری های ایرانی با کیفیت تر هستند ، نادرست است. بسیاری از باتری های چینی و ترکیه ای و … کیفیت مناسبی ندارند. در میان باتری های خارجی ، باتری های کره ای و آلمانی کیفیت بسیار خوبی دارند. باتری ماشین دلکور ، نمونه ای از باتری های با کیفیت کره ای می باشد. گلوبال ، از دیگر باتری های مطرح کره ای می باشد که فروش زیادی دارد.

خرید باطری برای خودروهای رنو از باطری مارکت

 

باتری مناسب خودروهای رنو

باطری مارکت ، ارائه دهنده انواع باتری های ایرانی و خارجی می باشد. برای خرید باتری مناسب خودروهای رنو می توانید از طریق باطری مارکت اقدام نمایید. این مجموعه ، برترین باتری های با کیفیت دارای گارانتی را به شما ارائه می دهد. حمل و نقل باتری و نصب آن بر روی خودرو ، در محل شما به صورت رایگان انجام می شود. گارانتی باتری در حضور شما فعال می گردد تا بتوانید به آسانی از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش باتری استفاده کنید. تست باتری ، دینام ، استارت و سیستم برق خودرو توسط کارشناسان این مجموعه به صورت رایگان برای مشتریان عزیز انجام می شود.

طول عمر باتری مناسب خودروهای رنو

طول عمر باطری های ماشین های رنو به طور متوسط حدود ۲ الی ۲٫۵ سال می باشد. البته در شرایطی که از باتری به خوبی نگه داری کنید و استفاده زیادی از باتری نداشته باشید ، طول عمر باتری افزایش پیدا می کند. باتری های اتمی رنو طول عمر بیشتری نسبت به باتری های اسیدی این خودرو دارند. به هر میزانی که از خودروی رنوی خود و تجهیزات برقی آن بیشتر استفاده نمایید ، عمر باطری کاهش بیشتری پیدا می کند.

خرابی باطری رنو را چگونه متوجه شویم ؟

با کمک دستگاه های تستر می توانید از سالم بودن باتری اطمینان حاصل کنید. با مشاهده نشانه های زیر می توانید به سالم بودن باتری شک کرده و آن را تست نمایید. در صورت خرابی باتری ، به انتخاب باتری مناسب خودروهای رنو اقدام نمایید.

ماشین استارت نخورده و روشن نمی شود.

صدای استارت خودرو تغییر پیدا کرده است.

تجهیزات برقی خودرو به درستی کار نمی کنند. به طور مثال چراغ ها کم نور شده اند.

ظاهر باتری تغییر کرده و در بخش هایی دچار فرو رفتگی و برآمدگی شده است. در برخی موارد قطب های باطری ذوب شده اند و اسید آنها به بیرون نفوذ پیدا کرده است.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت