امداد باتری زعفرانیه

باتری مارکت
31 تیر, 1403
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

امداد باتری زعفرانیه

 

 باتری مارکت نمایندگی انواع باتری ایرانی و کره ای با تاریخ تولید جدید و ضمانت نامه معتبر به صورت شبانه روزی در منطقه زعفرانیه تهران آماده ارائه خدمات ارسال و نصب باتری به صورت رایگان می‌باشد.

 

نحوه سفارش باتری 

 

جهت سرعت بخشیدن به فرایند ارائه‌ خدمات میتوانید با مراجعه به سایت باتری مارکت ثبت سفارش نمائید و یا سفارش خود را از طریق تماس تلفنی انجام دهید در هر دو صورت امداد باتری در اسرع وقت و کوتاه ترین زمان ممکن در کنار شما خواهد بود و کار تعویض باتری ماشین تان را انجام خواهد داد. 

 

ارسال باتری در منطقه زعفرانیه

 

ساکنین منطقه زعفرانیه تهران دیگر نگران خراب شدن باتری خودرو نباشند  باتری مارکت به صورت بیست و چهار ساعته در منطقه زعفرانیه مشغول امداد رسانی و تعویض باتری مورد نظر می‌باشد.

کارشناسان ما در اسرع وقت خود را به محل رسانده و کار تعویض باتری ماشین تان را به صورت اصولی انجام خواهند داد.

 

نمایندگی باتری ماشین در زعفرانیه

 

 باتری مارکت نمایندگی انواع باتری های ایرانی و کره ای در خدمت شما می‌باشد.

کلیه باتری ها با تاریخ تولید جدید و ارائه ضمانت نامه به شما عرضه خواهد شد . باتری های کره ای اصلی با طول عمر بالا و کیفیت برتر مناسب انواع خودرو.

 

خدمات باطری مارکت در زعفرانیه

 

خدمات  باتری مارکت زعفرانیه شامل ارسال و تعویض باتری تست باتری معیوب تست دینام تست استارت تست برق دزدی خودرو می‌باشد کلیه خدمات توسط کارشناس به وسیله دستگاه انجام میپذیرد.

پس از تعویض باتری حتما مقدار شارژ باتری اندازه گیری میگردد و در صورت ایراد در سیستم شارژ باتری شما را از این قضیه آگاه میسازند.

 

خرید اینترنتی باتری در زعفرانیه

 

خرید باتری به صورت غیر حضوری و فقط با  یک تماس تلفنی انجام میگردد. مشاوره باتری به صورت رایگان انجام میشود و بهترین و مناسب  باتری برای خودرو ی شما انتخاب میشود سپس مراحل ارسال و نصب باتری در زمان کوتاه انجام میشود.

 

زمان مناسب تعویض باتری

 

هر گاه خودرو شما با استارت سنگین روشن میشود نشانه نزدیک شدن به پایان عمر باتری می‌باشد باید فورا باتری ماشین تست شود و در صورت نیاز تعویض گردد از دیگر نشانه های خراب بودن باتری میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

ضعیف شدن برق پشت آمپر

قطع شدن برق خودرو

ضعیف شدن چراغهای خودرو

کند شدن بالابرهای ماشین

 

موارد مهم در زمان خرید باتری کدام است؟

 

قبل از خرید باتری حتما موارد ضروری در مورد باتری خودرو را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین باتری را برای ماشین تان خریداری کنید. مشاوره خرید باتری قبل از خرید باتری بسیار ضروری می‌باشد.

از موارد مهم خرید باتری ماشین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

تاریخ تولید باتری

ضمانت باتری

کیفیت باتری

نوع باتری

آمپر باتری

مدت گارانتی

ابعاد باتری

 

تست باتری خودرو

 

حتما قبل از تعویض باتری ماشین باتری قبلی را تست کنید تا از خراب بودن باتری اطمینان حاصل شود. تست باتری به وسیله یک ولت متر انجام می‌گیرد ولتاژ باتری نباید کمتر از ۱۲ولت باشد در غیر اینح صورت باتری نیاز به شارژ و یا احتمالا نیاز به تعویض دارد.

پس از تعویض باتری و جایگزین کردن باتری نو بجای باتری معیوب حتما باید سرباتریها و بست باتری به صورت صحیح وصل شود در غیر این صورت باتری ماشین آسیب خواهد دید

 

نحوه ارسال باتری در منطقه زعفرانیه

 

پس از تماس شما با باتری مارکت  و انجام مشاوره لازم در مورد خرید باتری .

باتری مناسب خودروی شما انتخاب میشود سپس کارشناسان امداد باتری در اسرع وقت در محل حاضر خواهند شد و تعویض حک باتری ماشین شما به صورت اصولی انجام میشود . تسویه حساب پس از انجام کار صورت می‌گیرد و شما فقط مبلغ باتری را پرداخت خواهید کرد و کلیه خدمات به صورت رایگان انجام میپذیرد.

 

قیمت باتری ماشین

 

جهت آگاهی از قیمت انواع باتری خودرو ایرانی و کره ای میتوانید با امداد باتری به صورت شبانه روزی در ارتباط باشید.

یک تماس تلفنی کافی است تا از کلیه قیمتها و انواع باتری ها آگاه شوید و باتری مورد نظر را انتخاب نمائید

 

تعویض باتری ماشین در محل

 

کلیه خدمات ارسال و نصب باتری در زعفرانیه تهران توسط متخصص برق و باتری انجام میپذیرد. تعویض باتری اگه چه در ظاهر کار آسانی است ولی اگر کوچکترین مشکلی در هنگام نصب باتری ایجاد شود خودروی شما آسیب جدی خواهد دید . پس حتما جهت تعویض باتری ماشین تان را به یک متخصص برق خودرو بسپارید تا باتری ماشین شما به بهترین شکل ممکن نصب شود و از آسیبهای احتمالی جلوگیری شود.

 

امداد باتری زعفرانیه با ارسال و نصب رایگان باتری.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.