باتری بی ام و x4

باتری مارکت
15 آبان, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

باتری بی ام و X4

مشخصات باتری بی ام و X4


ولتاژ = 12V
آمپر = 100
ارتفاع = کوتاه
جهت قطبها= چپ(L)
ابعاد = 36*18*18
قالب باتری = L5
نوع باتری=سیلد اتمی


خودروی بی ام و X4 نیاز به باتری 100 آمپر دارد سیستم برقی X4 مستلزم نصب باتری 12 ولت و 100 آمپر است.
باتری استاندارد X4 باتری 12 ولت و 100 آمپر سیلد میباشد. بر روی X4 می‌توان باتری های 100 و 105 آمپر هم نصب کرد.
نصب باتری 100 آمپر بر روی X4 بهترین گزینه میباشد مگر این که در سیستم برقی خودرو تغییراتی ایجاد شده و یا لوازمی اضافه شده باشد.
اگر بر روی بی ام و X4 مصرف کننده های برقی اضافه دارید میتوانید باتری 105آمپر نصب کنید در غیر این صورت باتری 100 آمپر کافی است. جهت خرید باتری بی ام و X4 فقط کافیست با شماره های باتری مارکت تماس گرفته و باتری مورد نظر را سفارش دهید.
مشاوره رایگان خرید باتری در زمان خرید باتری بسیار با اهمیت میباشد تا بتوانید مناسب ترین باتری را برای خودروی بی ام و X4 خریداری و تعویض نمائید.
,بر روی خودرو X4 می‌توان باتری آمپر بالا هم نصب کرد در صورت نیاز خودرو به باتری آمپر بالا میتوانید از باتری 105 آمپر بر روی X4 نصب کنید.حتما قبل از خرید باتری مشاوره لازم را در جهت خرید باتری مناسب انجام دهید تا باتری مناسب با سیستم برق و لوازم برقی خودرو نصب کنید.

باطری بی ام و X4

باتری های مختلف نصب شده بر روی خودرو های بنز از جمله بی ام و X4 باتری 100 دارای ولتاژ برابر با 12 و آمپر برابر با 100 است.
مدلهای مختلف خودرو X4 دارای باتری های متفاوتی میباشند .در زمان خرید باطری X4 حتما به مدل خودرو توجه داشته باشید.
باطری بی ام و X4 از نوع باطری های سیلد و یا اتمی میباشد. باطری 100 آمپر اتمی و 12 ولت مناسب ترین باطری برای خودروی X4 میباشد. باطری X4 را قبل از تعویض تست نمائید تا ولتاژ کافی و شارژ مناسب جهت کارکرد طولانی مدت بر روی خودرو داشته باشد
در زمان خرید باطری بی ام و X4 همیشه از نوع باطری های اتمی و سیلد که بدون نیاز به مراقبت و نگهداری میباشد را خریداری نمائید
باطری خودرو بی ام و X4 حتما باید به صورت صحیح توسط دینام شارژ شود . شارژ دینام را تست و از میزان شارژ باتری آگاه شوید
باطری X4 در قالب L5 میباشد و باتری در قالب‌های ارتفاع بلند بر روی X4 قابل نصب نیست. باطری فابریک X4 باتری اتمی و 100 آمپر سیلد میباشد که در داخل کاور باطری قرار گرفته است.
باتری های ساخت کشور کره بسیار با دوام با طول عمر بالا و کیفیت مناسب می‌باشند و برای خودرو X4 بسیار مناسب هستند.

توجه :

باتری بی ام و X4 ارتفاع کوتاه و قطب چپ میباشد و باتری قطب راست بر روی این خودرو قابل نصب نمی‌باشد.

خرید باتری BMW X4

باتری بی ام و X4 یکی از قطعات مهم خودرو میباشد. خرید باتری بی ام و X4 نیاز به مشاوره تخصصی خرید باتری دارد .
اگر باتری با مشخصات غیر از باتری فابریک بر روی بی ام و X4 نصب شود امکان دارد به لوازم برقی خودرو آسیب وارد شود و طول عمر باتری نیز کاهش خواهد یافت.
در زمان خرید باتری X4 حتما باید موارد مهمی را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین باطری را برای بی ام و X4 خریداری کنید.
این موارد عبارتند از:
نوع باتری
کیفیت باتری
گارانتی باتری
تاریخ باتری
خدمات باتری
ابعاد باطری
آمپر باتری
باتری اکثر خودروهای بی ام و X4 باتری 100 آمپر میباشد.
در زمان خرید باتری بی ام و X4 توجه ویژه ای به آمپر و ظرفیت باتری داشته باشید پس از آن ابعاد باتری بسیار مهم میباشد هر نوع باتری 100 آمپر بر روی بی ام و X4 قابل نصب نمی‌باشد و باید ابعاد باتری با محفظه و جای باتری مطابقت داشته باشد.
باطری مناسب برای BMW X4 باید کلیه موارد فوق را دارا باشد تا بتواند طول عمر مناسبی بر روی خودرو داشته باشد.
اگر قصد خرید اینترنتی باطری X4 را دارید حتما از نمایندگی های معتبر خریداری نمائید تا باطری اصلی و گارانتی مناسبی دریافت نمائید. باتری X4 یکی از مهمترین قطعات این خودرو میباشد و در زمان خرید باتری برای X4 باید قطعا کلیه نکات مهم رعایت شود تا بتوانید بهترین گزینه را برای X4 انتخاب کنید. توجه به لوازم برقی موجود بر روی خودرو در زمان خرید باتری بسیار مهم است و حتما باید باتری با توجه به شرایط و لوازم برقی خودرو انتخاب خریداری و نصب گردد.
خرید باتری بی ام و X4 با توجه به زمان تعویض باتری بسیار مهم میباشد اگر خودرو به هر دلیلی استارت نمی‌خورد حتما باید باتری تست و در صورت نیاز تعویض شود تا به لوازم برقی آسیب وارد نگردد.

قیمت باتری BMW X4

جهت آگاهی از قیمت روز باتری X4 با شرکت باتری مارکت تماس حاصل نمائید.
جهت اطلاع از قیمت باتری X4 باید قیمت باتری های 100 آمپر را در نظر داشته باشید.
اکثر باتری های 100 آمپر کره ای دارای قیمت یکسانی می‌باشند و از نظر قیمتی خیلی تفاوت ندارند باتری های 100 آمپر ایرانی قیمت کمتری دارند.
شرکت‌های مختلف باتری های 100 آمپر مناسب X4 تولید می‌کنند که با توجه به کیفیت باتری قیمت ابن باتری ها نیز متفاوت است.
باتری X4 دارای قیمت‌های متفاوتی میباشد . این قیمت‌ها بستگی به نوع باتری آمپر باتری و شرکت سازنده باتری دارند.
باتری های آمپر بالاتر قیمت بیشتری نسبت باتری های آمپر پایین تر دادند باتری های کره ای اصلی قیمتشان از سایر انواع دیگر بیشتر است و در نهایت قیمت باتری اتمی از نوع اسیدی بالاتر است. به علت مهم و حیاتی بودن نقش باتری در سیستم برقی X4 حتما بهترین باتری را خریداری نمائید خرید باتری با قیمت و البته کیفیت بالا می‌تواند کمک زیادی در جهت بالا رفتن طول عمر باتری و قطعات برقی خودرو ابجاد نماید.
در زمان خرید باتری قیمت باتری فرسوده خود را محاسبه کنید تا بدین ترتیب بخشی از مبلغ باتری خریداری شده کاسته شود.
جهت اطلاع از قیمت روز باتری X4 با فروشگاه باتری مارکت به صورت شبانه روزی تماس حاصل نمائید.


مناسب ترین باتری برای BMW X4


باتر ی های 100 آمپر ساخت کره اصلی تولید شرکت دلکور باتری و هیوندای و گگلد باتری و شارک و SBK کره می‌تواند بهترین باتری برای بی ام و X4 باشد

گلد
پوما
دلکور
هگزا
گلوبال
کانسای
هیوندای
باتری های کره ای دارای دوام و طول عمر بسیار بالایی هستند و بسیار به صرفه می‌باشند. دارای گارانتی و خدمات پس از فروش .

طول عمر باتری بی ام و X4

اگر بر روی BMW X4 باتری اصلی نصب کنید عمر باتری بیشتر خواهد بود.
عمر متوسط باتری بر روی X4 سه سال میباشد در حدود ۴۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد خودرو. اگر باتری اصلی کره ای نصب شود قطعا این مدت افزایش خواهد یافت.
پس از این مدت جتما باتری را تست و در صورت نیاز تعویض نمائید.طول عمر باتری به عوامل متعددی از جمله تعداد استارت روزانه ، کارکرد خودرو و نوع شارژ باتری توسط دینام بستگی دارد. نوع و کیفیت باتری در مدت عمر باتری نقش بسزایی دارد باتری های اتمی از عمر بالاتری نسبت به سایر انواع دیگر باتری دارند

تعویض باتری بی ام و X4

باتری مارکت در اسرع وقت کار تعویض باطری BMW X4 را به صورت تخصصی و توسط کارشناس انجام خواهد داد.
قبل و بعد از تعویض باطری حتما دینام و استارت خودرو چک خواهند شد و باتری خودرو قبل از تعویض تست و عیب یابی خواهد شد تا ایراد خودرو کاملا مشخص شود و اگر خودرو نیاز به تعویض باتری داشته باشد این کار به صورت صحیح انجام پذیرد. تعویض باتری X4 بسیار مهم و با اهمیت میباشد و در صورت کوچکترین ایرادی در زمان نصب ممکن است خودرو مجددا استارت نزند و شما را دچار مشکل سازد.

باتری AGM

باتری خودروهای شرکت BMW از نوع باتری های AGM میباشد باتری های AGM دارای کیفیت بهتری نسبت به باتری های MFهستند و طول عمر بیشتری دارند از نظر قیمتی جزو باتری های بسیار گران قیمت هستند. (تقریبا ۳برابر باتری های MF )
طول عمر باتری هایAGM بر روی بنز حدود ۷ سال میباشد.

باتری کره ای بهتر است یا باتری ایرانی؟

باتری های اصلی کره ای کیفیت بسیار بالایی دارند و فابریک X4 می‌باشند. طول عمر بالا و کیفیت برتر دوام بیشتر در شرایط سخت جوی عدم نوسان برق در خودرو از ویژگی های باتری های کره ای می‌باشند.باتری کره ای فابریک X4 میباشد و با سیستم برقی این خودرو بسیار سازگار و منطبق با استاندارد x4 میباشد.
باتری های شرکت هیوندای باتری و دلکور باتری از بهترین باتری های موجود برای X4 می‌باشند.

حداکثر آمپر مناسب باتری بی ام و X4

باتری فابریک این خودرو باتری 100 آمپر میباشد ولی در صورت نصب لوازم برقی اضافه مانند سیستم صوتی و یا لامپهای پر نور و در صورت نیاز خودرو با توجه به قدرت شارژ دینام میتوانید از باتری 105 آمپر هم بر روی این خودرو استفاده نمائید.
افزایش آمپر باتری باید با توجه به دینام خودرو و نوع لوازم برقی اضافه شده باشد.
باتری بیشتر از 105 آمپر مناسب X4 نمی‌باشد.
باتری های اتمی به علت طول عمر بیشتر و آلودگی کمتر بیشر توصیه میشود

گارانتی باتری X4

کلیه باتری های ایرانی و کره ای مناسب X4 دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشند در زمان خرید x4 حتما از فروشگاه‌های معتبر باتری را خریداری نمائید تا در صورت لزوم بتوانید از خدمات باتری x4 استفاده نمائید . گارانتی باتری‌های مختلف x4 بین ۶ ماه تا ۱۶ ماه می‌باشند.


نمایندگی باتری بی ام و X4

باتری مارکت نمایندگی باطری X4 و انواع دیگر بی ام و با عرضه انواع باتری و ارسال و نصب رایگان در سراسر تهران در خدمت شما میباشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.