باتری راین وی ۵

باتری مارکت
17 بهمن, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

باتری راین وی ۵ ، ۱۲ ولت و ۶۰ آمپر می باشد. البته این مشخصات باتری فابریک آن است و آمپراژهای دیگری بر روی آن قابل نصب است.

خودروی راین وی۵

این خودرو از محصولات جدید برند راین خودرو می باشد که چینی است. این خودرو ظاهری کوچک و جمع و جور دارد. ظاهر این خودرو تعریف زیادی ندارد ولی طرفداران خود را دارد. از نظر ظاهری مشابه فولکس واگن می باشد. قیمت این خودرو مناسب بوده و شاید دلیل خرید بالای آن ، همین مسئله باشد.

بهترین باتری برای خودروی راین V5

بهترین باتری ماشین برای این خودرو از لحاظ آمپراژ، همان باتری است که کارخانه به صورت فابریک روی آن قرار داده است. باتری ۶۰ آمپر ، باتری فابریک راین V5 می باشد. البته امکان نصب باتری با آمپراژ بالاتر روی آن وجود دارد. اکثر کارشناسان استفاده از باتری با آمپراژ بیشتر را برای خودروی راین V5 توصیه نمی کنند. اما برخی از صاحبان خودروی راین V5 به دلیل استفاده بالا از تجهیزات برقی ، تمایل دارند که از یک باتری با آمپراژ بالاتری استفاده نمایند تا به سیستم برقی ماشین فشار زیادی وارد نشود. لذا می توان آمپراژ باتری راین وی ۵ را کمی بالاتر انتخاب نمود.

باتری ایرانی یا کره ای برای خودوری راین V5

 

باتری راین وی 5

یکی از دغدغه های خودروداران راین V5 ، انتخاب بین باتری های ایرانی و باتری های خارجی می باشد. باتری های ایرانی مانند باتری ماشین اطلس ، اوربیتال ، صبا  و … از باتری هایی می باشند که کیفیت بالایی دارند. در کل ، کیفیت باتری های ایرانی در سال های اخیر بهبود پیدا کرده است و شاید بتوان به جرئت گفت که باتری های ایرانی از بسیاری از باتری های چینی و ترکیه ای بهتر می باشد.

باتری های ایرانی با استفاده از فناوری های جدید و بکارگیری تجهیزات خارجی تولید می شوند. پس اگر قصد دارید باتری راین وی ۵ را ایرانی انتخاب کنید ، برندهای معتبر را انتخاب و به گارانتی و خدمات پس از فروش آن توجه کنید.

باتری های کره ای طول عمر و کیفیت بالایی دارند. اما قیمت باتری های کره ای بالاتر است. پس اگر هزینه برای شما مهم است باید از خرید باتری های کره ای منصرف شوید و باتری های ایرانی را خریداری کنید. باتری های ایرانی ، هم کیفیت خوبی دارند و هم قیمت مناسبی دارند. در هنگام خرید باتری های خارجی برای خودروی خود ، به گارانتی و خدمات پس از فروش آنها توجه کنید. باتری های خارجی که ضمانت نامه نداشته باشند ، قاچاقی هستند.

طول عمر باتری راین وی ۵

طول عمر باطری این خودرو به طور متوسط ۲ الی ۳ سال می باشد. شرایط نگهداری از باتری در طول عمر آن اثرگذار است. پس نمی توان به طور قطعی گفت که این باتری چند سال عمر می کند. باطری های اتمی خودروی راین V5 ، طول عمر بیشتری نسبت به باتری های اسیدی دارد. کیفیت باتری با توجه به برند باتری متفاوت است و در طول عمر باتری اثرگذار می باشد.

گارانتی باطری راین V5

گارانتی و خدمات پس از فروش ، از موارد مهمی می باشند که در خرید باطری راین V5 باید به آن توجه نمایید. از خرید باتری های فاقد گارانتی خودداری کنید. مدت زمان گارانتی باطری ها با توجه به برند باتری متفاوت می باشد. خدمات پس از فروش باطری ها با توجه به کارخانه ی سازنده ی باتری ، متفاوت می باشد. برای استفاده از خدمات پس از فروش باتری باید به نمایندگی های رسمی برند باتری مراجعه کنید.

علائم خرابی باتری راین وی ۵ چیست ؟

اگر علائم زیر را مشاهده نمودید ، به تست باتری اقدام نموده و در صورت سالم بودن باتری باید سایر قطعات خودرو را بررسی کنید.

خودروی راین V5 روشن نمی شود.

نشانگر باتری تغییر رنگ داده است.

در هوای بسیار سرد ، خودروی راین V5 به سختی استارت می خورد.

شکل ظاهری باتری تغییر کرده است.

قیمت باطری مناسب خودروی راین V5

با توجه به اینکه باتری راین وی ۵ را از چه برندی خریداری کنید ، قیمت آن متفاوت می باشد. درنظر داشته باشید که در صورت خرید اینترنتی باتری ، هزینه های حمل و نقل باتری و نصب باتری به صورت رایگان محاسبه می شود. باتری مارکت ، انواع باتری های مناسب خودروی شما را دارا می باشد و تعویض باتری را در محل انجام می دهد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
دسته‌بندی نشده