باتری ماشین اوربیتال و هر آنچه که باید در باره آن بدانید

باتری مارکت
25 اسفند, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

بهترین و معتبرترین تولید باتری توسط شرکت سپاهان باتری انجام می شود که طبق استانداردهای جهانی این باتری ها تولید می شود و از این باتری های اوربیتال برای اکثر خودروها می توان استفاده کرد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی باتری ماشین اوربیتال و هر آنچه که باید در باره آن بدانید می پردازیم.

باتری ماشین اوربیتال چیست؟

باتری ماشین اوربیتال و هر آنچه که باید در باره آن بدانید این است که این باتری ها از برندهای کارخانه سپاهان باتری است و از پرفروش ترین و بهترین نوع باتری های خودرو در بازار می باشد که سطح کیفیت آن بسیار بالا است و با توجه به دستگاه های پیشرفته تولید می شود . این باتری ها در نوع سیلد اسید یا اتمی تولید می شوند و با تکنولوژی صفحات پانچ و یا اکسپند تولید می شوند که ریزش سرب صفحات به صفر می رسد و باعث افزایش طول عمر باتری می شود.

معیار اصلی انتخاب باتری

در مورد باتری ماشین اوربیتال و هر آنچه که باید در باره آن بدانید و معیار اصلی انتخاب باتری کیفیت ، تاریخ تولید باتری می باشد که در هنگام خرید باید به تاریخ تولید باتری دقت کرد چون ممکن است تاریخ باتری گذشته باشد و باتری خراب باشد به همین منظور برای خرید باتری اوربیتال شما می توانید با شرکت باتری مارکت ارتباط برقرار کنید.

وظیفه اصلی باتری اوربیتال چیست ؟

وظیفه اصلی این باتری ها کمک به روشن کردن باتری است و دینام با تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی اجزای خودرو را تامین می کند ولی باید باتری ماشین سالم باشد که این روند انجام شود . در صورتی که باتری شما کم کار یا ضعیف باشد باید تست گرفته شود تا نشان دهد ایراد از باتری یا دینام است .

تست کردن باتری اوربیتال

یکی از موارد باتری ماشین اوربیتال و هر آنچه که باید در باره آن بدانید تست کردن باتری اوربیتال می باشد . این تست با ابزارهای برای عملکرد باتری انجام می شود ولی بعضی مواقع به صورت ابتدایی می توان باتری را تست کرد . بدین صورت که  باید اتصالات باتری عاری از خوردگی باشد و هیچ نشتی نداشته باشد و قاب باتری بدون ضربه یا ترک خوردگی باشد و بهتر است که برای تست باتری این کار در تعمیرگاه خودرو انجام شود تا بسیار دقیق باشد. به همین منظور برای خرید باتری اوربیتال شما می توانید به شرکت باتری مارکت مراجعه و یا از طریق سایت باتری مارکت اقدام به خرید باتری کنید.

علائم خرابی باتری و تعویض آن

اگر باتری اوربیتال شما سه سال عمر کرده است حتما علائم خرابی را نشان می دهد که البته حداقل سه سال یک بار باید باتری تعویض شود و معمولا در طول روز خاموش شدن دینام ، آهسته حرکت کردن شیشه های برقی ، چراغ های داشبورد که روشن نمی شود همه این موارد نشان دهنده خرابی باتری است و باید باتری تعویض شود. به همین منظور برای تعویض باتری و خرید باتری شما می توانید با کارشناسان شرکت باتری مارکت به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید .

قیمت باتری اوربیتال

یکی دیگر از موارد باتری ماشین اوربیتال و هر آنچه که در باره آن باید بدانید قیمت این باتری ها می باشد که قیمت این باتری ها به عوامل متعددی بستگی دارد مانند کیفیت مواد اولیه در تولید باتری ، نوع باتری ، تکنولوژی تولید باتری ، تاریخ تولید باتری که در قیمت تاثیرگذار است . خرید این باتری ها بسیار مقرون به صرفه است و طول عمر این باتری ها بیشتر از سه سال می باشد و بهترین کیفیت را نسبت به باتری های دیگر دارد که شما می توانید این باتری ها را با قیمت مناسب از شرکت باتری مارکت تهیه کنید.

گارانتی باتری اوربیتال

یکی از دلایل محبوبیت باتری اوربیتال گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد که این باتری ها ۱۸ ماه گارانتی تعویض و خدمات پس از فروش دارد و همچنین دارای ۵ ماه گارانتی مازاد می باشد .

سخن پایانی

باتری ماشین اوربیتال و هر آنچه که در باره آن باید بدانید این است که این نوع باتری از پر طرفدارترین باتری های کارخانه سپاهان باتری می باشد که دارای مدل های مختلفی است به همین منظور شما می توانید با شرکت باتری مارکت ارتباط و از نحوه سفارش این باتری ها اطلاع حاصل کنید.

مطالبی درباره قیمت باطری ماشین بدانید.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
دسته‌بندی نشده