تفاوت باتری اوربیتال قرمز با نقره ای

باتری مارکت
14 دی, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

باتری اوربیتال قرمز از تفاوت هایی با باتری اوربیتال وان سیلور پلاس یا نقره ای ، برخوردار می باشد. در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم.

تفاوت رنگ ها در تولیدات باطری اوربیتال

باتری ماشین اوربیتال از تولیدات سپاهان باتری است که در رنگ های مختلفی ارائه می شود. باتری اوربیتال طلایی ، نقره ای ، قرمز و … از جمله این رنگ ها می باشند که هر یک دارای ویژگی های خاصی می باشند. تمامی این باتری ها از قطعات با کیفیت توسط تکنولوژی های پیشرفته ای ، تولید شده اند. نمونه هایی از باتری های ایرانی که با باتری های معروف خارجی رقابت می کنند ، باطری اوربیتال قرمز ، نقره ای و طلایی می باشند.

باطری اوربیتال وان سیلور یا نقره ای

باتری اوربیتال وان سیلور پلاس یا نقره ای پس از باطری اوربیتال وان ، طراحی و ساخته شده است. از جهات بسیاری این باتری نسبت به باتری معمولی ، بهبود پیدا کرده است. باتری ماشین اوربیتال ، یکی از برترین و با کیفیت ترین باتری های تولیدی برند سپاهان باتری می باشد. روی این باتری ها ، عبارت +۴AH درج شده است که نمایش دهنده ۴ آمپر ظرفیت اضافی می باشد. یعنی اگر باتری ۷۴ آمپر را خریداری کردید ، ۴ آمپر ظرفیت بیشتر هم در اختیار دارید.

در تولید این نوع باتری ، صفحاتی از جنس آلیاژ نقره به کار رفته است. استفاده همزمان از سرب و نقره در این باتری ها ، سبب بهبود عملکرد باتری شده است.

ویژگی های باتری اوربیتال وان سیلور پلاس

 

باتری اوربیتال قرمز

قبل از آشنایی با باتری اوربیتال قرمز ، با ویژگی های باطری اوربیتال نقره ای آشنا می شویم.

این باتری از گارانتی ۱۵ ماهه برای تعویض باتری برخوردار می باشد.

باطری اوربیتال نقره ای از +۴AH آمپر اضافی برخوردار می باشد.

این باتری از نوع اتمی یا خشک می باشد.

در ساخت آن از آلیاژ نقره استفاده شده است.

در مقایسه با باطری اوربیتال قرمز طول عمر بالاتری دارد.

برای خودروهای سبک و سنگین مناسب می باشد و آمپراژهای ۳۵ تا ۱۹۰ آمپر دارد.

قیمت باتری ماشین از نوع اوربیتال نقره ای در مقایسه با سایر مدل های باطری اوربیتال بیشتر است.

اکثر خریداران این باتری ، رضایت مندی صد درصدی از کیفیت باتری داشته اند.

طول عمر این باتری مناسب است.

باتری اوربیتال قرمز یا معمولی

یکی دیگر از باطری های با کیفیت و پر فروش سپاهان باطری، باطری اوربیتال معمولی یا وان قرمز می باشد. بسیاری از خودروداران علاقه زیادی به استفاده از این باتری دارند و این باتری را بر روی خودروی خود نصب می کنند. عملکرد این باتری قابل قبول است و کارایی خوبی دارد. این نوع باتری همانگونه که از نامش پیداست ، با برچسب قرمز رنگ مشخص شده است.

ویژگی های باتری اوربیتال قرمز

 

باتری اوربیتال قرمز

 

وان قرمز در هر دو نوع باتری اسیدی و اتمی ساخته می شود.

برای خودروهای سبک و سنگین مناسب است و در آمپراژهای گوناگونی موجود می باشد.

این باتری دارای گارانتی ۱۵ ماهه برای تعویض می باشد.

باتری اوربیتال طلایی

پس از بررسی تفاوت های باطری اوربیتال قرمز با باطری اوربیتال نقره ای ، بد نیست که با باطری اوربیتال طلایی نیز آشنا شویم.  این باتری از نوع باطری های اتمی است و طول عمر بالایی دارد. باطری اوربیتال طلایی ، امکان استارت زنی پر قدرت را فراهم می کند. باطری اوربیتال طلایی از چشمی الکترونیک برخوردار است که از اجزای الکترونیکی ساخته شده است.

این باتری ها ، به باتری های گلدن ، وان گلدن یا گلدن طلایی معروف می باشند. باطری های اوربیتال طلایی از دوام و استقامت بالایی برخوردار می باشند. تمامی قطعات الکترونیک این باتری ، بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته شده اند.

خرید باطری اوربیتال قرمز

برای خرید این باطری، باید از مراکز معتبر فروش باتری اقدام نمایید. قیمت این باطری ها به نسبت سایر باطری های اوربیتال مناسب می باشد. برای خرید این باتری ها نیاز به مراجعه حضوری نمی باشد و می توانید به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید.

خرید باتری اوربیتال نقره ای

برای خرید باطری های اوربیتال نقره ای مانند باطریهای اوربیتال معمولی ، می توانید به صورت  اینترنتی  یا به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید و باطری را در محل خود دریافت کنید. قیمت باطریهای اوربیتال نقره ای با توجه به کیفیت بالا و قطعات خوبی که برای آن به کار رفته ، مناسب است و ارزش خرید دارد.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
دسته‌بندی نشده