خرید باتری خارجی خودرو

باتری مارکت
12 آبان, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

خرید باتری خارجی خودرو برای بسیاری از خودروداران در اولویت می باشد. بسیاری از صاحبان خودرو کیفیت باتری های خارجی را بیشتر قبول دارند.

آیا باتری خارجی خودرو بهتر از باتری ایرانی است ؟

متأسفانه بسیاری از مصرف کنندگان به باتری های تولید داخل اطمینانی ندارند و باتری های داخلی را به لحاظ کیفی مناسب نمی دانند. هرچند که باتری های تولید داخل همانند باتری ماشین صبا ، باتری ماشین اوربیتال و … از سطح کیفی بالایی برخوردار می باشند ، اما در این مقاله قصد داریم به بررسی باتری ماشین های خارجی بپردازیم.

علت اینکه به خرید باتری های ایرانی اصرار داریم ، حمایت از تولید داخل و جلوگیری از صرف هزینه های اضافی برای خرید باتری می باشد. زیرا باتری های خارجی از باتری های ایرانی گران تر می باشند. بنابراین به دلایل گفته شده خرید باتری ایرانی را توصیه می کنیم و این موضوع ربطی به پایین بودن کیفیت باتری های خارجی ندارد. اینکه باتری های خارجی از سطح کیفی فوق العاده خوبی برخوردار می باشند ، غیرقابل انکار می باشد. پس اگر قصد خرید باتری خارجی خودرو برای ماشین های خود دارید ، اطلاعاتی درباره این باتری ها داشته باشید.

بهترین باتری های خارجی خودرو

باتری های ماشین در دو نوع باتری های اتمی و باتری های اسیدی تولید می شوند. باتری های اسیدی باتری هایی می باشند که به نگهداری نیاز دارند. سطح الکترولیت این باتری ها باید مرتباً چک شوند و در صورت کاهش سطح الکترولیت به آن ، آب مقطر اضافه شود. باتری های اتمی ، نیازی به مراقبت ندارند. بر خلاف تصور عموم ، باتری های اتمی هم دارای الکترولیت می باشند.

باتری های خارجی زیادی در بازار ایران وجود دارند که اکثراً به لحاظ کیفی در سطح بالایی قرار دارند. انواع باتری های خارجی در ابعاد و آمپراژ متفاوتی برای تمام ماشین ها موجود می باشند. نمونه هایی از برترین باتری های خارجی موجود در بازار Odyssey PC680  ، Optima  D35 yellow Top  ، Optima 34/78 RedTop  ، VMAX 857 AGM  و … می باشند.

 

خرید باتری خارجی خودرو

خرید باتری خارجی خودرو از مراکز معتبر

طول عمر باتری های خارجی حدود ۴ الی ۵ سال می باشد. این تایم به صورت تقریبی و در شرایط عادی برآورد شده است. ممکن است عوامل زیادی در تغییر طول عمر باتری های خارجی نقش داشته باشند. عواملی مانند شرایط آب و هوایی ، نوع سیستم برق رسانی ماشین ، نوع باتری ، اقدامات نگهداری از باتری ، نحوه استفاده از ماشین و … در طول عمر باتری اثرگذار می باشند.

اگر از باتری ماشین خارجی به خوبی استفاده شود ، قاعدتاً طول عمر بیشتری نسبت به باتری های ایرانی دارد. قیمت باتری های خارجی بسیار گران تر از باتری های ایرانی می باشد. توجه داشته باشید برای خرید باتری خارجی خودرو ، از مراکز معتبر و رسمی فروش این باتری ها اقدام نمایید. زیرا خرید این محصول از مراکز فروش غیر معتبر مشکلاتی را به همراه دارد. این مشکلات شامل خرید باتری های بی کیفیت و فیک و تقلبی می باشد. امروزه باتری های خارجی غیر اورجینال زیادی در بازار وجود دارند. بنابراین انتخاب یک مرکز فروش معتبر باتری ضرورت دارد.

در زمان خرید باتری خارجی خودرو توجه داشته باشید که این باتری ها ظاهراً دارای ضربه خوردگی و آسیب های ظاهری ( به دلیل حمل و نقل در مسیرهای طولانی ) نباشند.

باتری سوزوکی جایگزین مناسب باتری های خارجی

 

خرید باتری خارجی خودرو

اگر به دنبال خرید یک باتری در حد کیفیت باتری های خارجی و قیمت مناسب تر از باتری های خارجی هستید ، باتری ماشین سوزوکی را به شما پیشنهاد می دهیم. باتری ماشین سوزوکی از بهترین باتری های تولید شرکت سپاهان باتری می باشد. باتری سوزوکی تحت لیسانس برند سوزوکی ژاپن و تحت لایسنس ژاپن و با ضمانت نامه ایرانی به چندین کشور صادر می شود. این باتری ها ویژگی هایی نظیر طول عمر بالا ، کیفیت جهانی و فراهم نمودن امکان استارت زنی در شرایط آب و هوایی مختلف را دارا می باشند. باتری سوزوکی با شعار ” تدبیر ژاپن ، تضمین ایران ” به مصرف کنندگان و خریداران ارائه می گردد. کسانی که قصد خرید باتری خارجی خودرو را دارند ، می توانند به دلیل امتیازهای زیاد باتری ماشین سوزوکی ، این باتری را جایگزین مناسبی برای باتری های خارجی بدانند. خریداران اطمینان داشته باشند که باتری سوزوکی از تمامی جهات با باتری ماشین خارجی برابری می کند.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
دسته‌بندی نشده