خرید باتری ماشین صبا

باتری مارکت
18 شهریور, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

خرید باتری ماشین صبا به صورت اینترنتی از سایت صباباتری با قیمت مناسب و ارائه گارانتی معتبر و رسمی صباباتری انجام می گردد.

صبا باتری

شرکت صباباتری یا شرکت توسعه منابع انرژی توان تولید کننده ی بزرگ باتری می باشد. باتری های صبا در انواع مدل های اتمی، پیچ دار، یو پی اس و اسیدی در آمپراژ و ولتاژهای گوناگون تولید می شوند و قابل استفاده برای بیشتر ماشین های داخلی و خارجی می باشد.

باتری های صبا دارای استانداردهای معتبر بین المللی می باشد و کیفیت و طول عمر بسیار مناسبی دارد. این برند تولید کننده انواع باتری های سیلد، ساکن، صنعتی مربوط به سیستم های رایانه ای و ارتباطی و منابع تجدیدپذیر می باشد.

این مجموعه از ظرفیت های صنعتی مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا به عنوان  مرجع اصلی تأمین نیازهای نیروهای مسلح، برخوردار است. صباباتری از بزرگترین تولید کننده های باتری در منطقه و خاورمیانه می باشد و حدود نیم قرن تجربه در این حوزه دارد.

شرکت صباباتری با طراحی و تولید محصولات متنوع و با کیفیت رضایت مشتریان خود در ایران و سایر کشورهای منطقه را بدست آورده است. این مجموعه با به کارگیری علم روز دنیا و استفاده از تجهیزات فوق پیشرفته، توانسته نیازهای مشتریان را در سطح قابل قبولی برآورده کند.

صباباتری توانایی تولید باتری های گسترده از ظرفیت ۷٫۵ تا ۲۰۰ آمپربر ساعت را دارد و سالانه بیشتر از ۵ میلیون باتری تولید می کند. بسیاری از کارخانه ها این باتری را برای باتری فابریک ماشین های خود نصب می کنند.

باتری های صبا

صباباتری، باتری های مخصوص خودرو را در دو برند واریان و آرمو و چند برند دیگر ارائه می دهد.

باتری برند واریان از نوع باتری های سیلد کلسیمی ام اف  MF است و قابل نصب بر روی ماشین های سبک است.

باتری برند آرمو از نوع باتری های اسیدی است و در آمپرهای مختلفی وجود دارد و بر روی ماشین های سبک و سنگین نصب می شود.

باتری های صبا به صورت فابریک بر روی بسیاری از خودروها مانند پراید و رانا و تیبا و… نصب می شود.

باتری ماشین نصب شده برای پراید در کارخانه سایپا، ۵۰ آمپر فابریک و باتری مناسب پرشیا ، سمند و ،۴۰۵ در کارخانه ایران خودرو ۶۶ آمپر می باشد.

مشخصات باتری ماشین صبا

کیفیت باتری های صبا در سطح بالایی قرار دارد و در آمپرهای گوناگون ۵۵، ۶۲، ۶۶، ۷۴ و… وجود دارد.

طول عمر باتری ماشین صبا به نسبت سایر باتری های ایرانی بسیار مناسب می باشد و حدود ۲ سال است که برای باتری یک طول عمر قابل قبولی می باشد.

تکنولوژی به کار رفته در این باتری ها از نوع اکسپند است.

کلیه باتری های واریان صبا دارای چشمی سبزرنگ می باشد.

قیمت این محصولات به نسبت محصولات مشابه با این سطح کیفیت، بسیار مناسب است.

موارد مهم در خرید باتری ماشین صبا

قبل از خرید باتری، دینام ماشین خود را با سیستم تستر  تست نمایید.

به تاریخ تولید و انقضای درج شده روی باتری توجه نمایید و از خرید باتری هایی که از تاریخ تولید آنها مدت زیادی گذشته است، خودداری نمایید. زیرا سبب کاهش عمر مفید باتری می شود.

هنگام خرید به کارت گارانتی باتری توجه نمایید و بررسی نمایید تا کارت گارانتی مهر و امضا شده تحویل مشتری گردد. گارانتی ۱۲ ماهه برای باتری های حداکثر ۹۰ آمپر و گارانتی ۶ ماهه برای باتری های بین ۹۰ تا ۲۰۰ آمپر می باشد.

تست برق و تست دینام شما کاملاً رایگان توسط کارشناس انجام می شود.

برای خرید باتری از نمایندگی های فروش معتبر و رسمی اقدام به خرید نمایید تا از اصالت باتری اطمینان داشته باشید و باتری فیک خریداری نکنید.

نمایندگی های صباباتری

نمایندگی های صباباتری در حوزه ی فروش و حوزه ی خدمات پس از فروش محصولات خود فعالیت دارند. باتری ماشین صبا با هدف دسترسی آسان و در جهت رفاه حال مشتریان به صورت اینترنتی به فروش می رسد.

برای خرید باتری ماشین صبا در انواع آمپرها برای خودروهای ایران خودرو، پارس خودرو، سایپا و…  می توانید از واحد فروش نمایندگی های صباباتری اقدام نمایید. این باتری ها دارای ضمانت نامه معتبر یک ساله و بالاتر می باشند. ارسال و نصب باتری ها در شهر تهران به صورت رایگان انجام می شود.

خدمات پس از فروش این محصولات به صورت ۲۴ ساعته در تمام نمایندگی های پس از فروش صباباتری، توسط کارشناسان مجرب ارائه می گردد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
دسته‌بندی نشده