خرید باتری مناسب نیسان وانت

باتری مارکت
29 آبان, 1400
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه

اگر قصد خرید باتری مناسب نیسان وانت را دارید ، در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این باره در اختیار شما قرار دهیم.

باتری خودروی نیسان وانت

این خودرو در ایران به نیسان آبی یا سایپا آبی معروف می باشد. از زمانی که این خودرو از خط تولید خودروسازی ژاپن کنار گذاشته شد ، تولید آن در ایران توسط شرکت سایپا شروع شد. امروزه خط تولید نیسان در دست  زامیاد است. باتری های ایرانی و خارجی زیادی برای خودرو نیسان مورد استفاده قرار می گیرند.

نمونه هایی از باتری ایرانی مورد استفاده برای نیسان وانت شامل باتری ماشین صبا ، باتری ماشین سپاهان باتری ، برتا باتری ، آذر باتری وایا باتری ، آکو باتری ، دورنا باتری ارس و … می باشند.

نمونه هایی از باتری خارجی مورد استفاده برای نیسان وانت شامل باتری ماشین دلکور ، باتری ماشین پوما ، باتری ماشین شارک ، باتری هگزا ، باتری پلاتینوم و … می باشند. باتری های خارجی موجود در بازار ایران اکثراً تقلبی یا قدیمی می باشند که به هر دو دلیل خرید آنها توصیه نمی شود. به دلیل اینکه با توجه به شرایط تحریمی حاکم بر کشور ، چند سالی است که باتری خارجی وارد ایران نمی شود. برندهایی که گفته شده ، برندهایی می باشند که تولیدکننده باتری مناسب نیسان وانت هستند. اکثر باتری ماشین های مورد استفاده در ایران برای خودروی نیسان ، این برندها می باشند.

مشخصات باتری خودروی نیسان وانت چیست ؟

باتری که برای نیسان وانت استفاده می شود ، باتری ۷۰ آمپر ساعت ( ۷۰AH ) می باشد. ولتاژ باتری همانند سایر باتری ماشین ها ، ۱۲ ولت می باشد. مدل باتری از نوع سیلد اتمی است و چینش قطب ها به صورت پایه بلند قطب راست می باشد.

باتری ۷۰ آمپر صبا واریان ، باتری ۷۰ آمپر اوربیتال ، باتری ۷۰ آمپر سوزوکی ، باتری ۷۰ آمپر اوربیتال پریمیوم و باتری ۷۰ آمپر اوربیتال EFB از باتری هایی می باشند که برای نیسان استفاده می شوند.

 

باتری مناسب نیسان وانت

امکان نصب باتری با ظرفیت بیشتر از ۷۰ آمپر برای خودروی نیسان وجود دارد. اما باتری مناسب نیسان وانت همان ۷۰ آمپری می باشد. تولید کنندگان خودرو نیسان هم ، باتری ۷۰ آمپر را به عنوان باتری فابریک نصب می کنند. ابعاد باتری نیسان ۲۳*۱۸*۳۰  س.م می باشد.

بهترین باتری برای خودروی نیسان چیست ؟

بهترین باتری ماشین برای این خودرو ، باتری می باشد که علاوه بر کیفیت بالا ، طول عمر و قیمت مناسبی داشته باشد. طول عمر اکثر باتری های نیسان حدود ۲٫۵ الی ۳ سال می باشد. در انتخاب بهترین باتری برای خودروی خود ۳ عامل مهم را درنظر داشته باشید. میزان استفاده از تجهیزات برقی مانند سیستم صوتی و کولر و …، شرایط آب و هوایی مکان مورد استفاده خودرو ، مدت زمان استفاده از خودرو از عواملی هستند که با توجه به آنها باید باتری مناسب نیسان وانت را انتخاب کنید. به طور مثال اگر در منطقه ای با آب و هوای گرم زندگی می کنید باید باتری را انتخاب کنید که مقاومت بالایی در شرایط آب و هوایی گرم داشته باشد و مخصوص این شرایط آب و هوایی ساخته شده باشد.

اگر مدت زمان استفاده شما از نیسان وانت خود ، تایم بسیار بالایی است ، باید باتری با مقاومت بالا و کیفیت بالا را انتخاب کنید و بیشتر هزینه کنید. اما اگر شما ساعات کمی از ماشین استفاده می کنید ، نیازی به هزینه بالا نمی باشد و یک باتری با کیفیت متوسط برای ماشین شما کافی می باشد.

باتری مناسب نیسان وانت ، اتمی است یا اسیدی ؟

همانگونه که اطلاع دارید ، باتری های ماشین در دو نوع باتری اتمی یا اسیدی می باشند. ویژگی های این دو باتری با یکدیگر متفاوت می باشند و هر کدام دارای مزایا و معایب خاصی می باشند. باتری های اتمی و باتری های اسیدی هر دو برای نیسان می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. به طور قطعی نمی توان گفت کدام نوع باتری برای نیسان بهتر می باشد. اما معمولاً باتری به کار رفته برای خودروی نیسان از نوع اسیدی می باشد و کمتر کسی باتری اتمی برای نیسان استفاده کرده است.

 

باتری مناسب نیسان وانت

خرید باتری نیسان از باتری مارکت

اگر قصد خرید یک باتری اصل و با کیفیت بالا را دارید ، حتماً از مراکز فروش معتبر اقدام به خرید کنید. باتری مارکت ارائه دهنده انواع باتری های ایرانی و خارجی اصل و مناسب خودروی نیسان ، همراه با ضمانت نامه های معتبر می باشد.

 

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
دسته‌بندی نشده