تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

علائم ضعیف شدن باتری ماشین و خرابی آن

باتری ماشین از مهمترین قطعات و تجهیزات خودرو به شمار می رود و باعث ایجاد حرکت خودرو می شود . اگر باتری ضعیف باشد یا درست کار نکند اختلال در سیستم ماشین به وجود می آید به همین منظور ما در این مقاله به بررسی علائمی که باعث می شود بااتری ماشین ضعیف و خراب شود، می پردازیم.

موتور استارت می زند ولی روشن نمی شود

یکی از مهمترین این علائم و خرابی آن این است که موتور استارت می زند ولی روشن نمی شود که این مشکل از باتری است و باید از کابل های اتصال باتری به باتری خودرو استفاده کنید تا ماشین روشن شود و وقتی که خودرو روشن شد کابل را قطع کنید و به مدت ۳۰ دقیقه اجازه دهید که موتور کار کند یا در اصل دینام بتواند باتری را شارژ کند و بعد از مدتی موتور ماشین را خاموش کنید و دوباره روشن کنید . توجه کنید که حتما قبل از اینکه مشکلی برای شما پیش بیاید باتری ماشین را تعویض کنید.

موتور استارت نمی زند و چراغ پشت کیلومتر هم روشن نمی شود

یکی دیگر این است که زمانی که استارت نمی خورد و چراغ ها روشن نمی شود این ایراد از باتری است و وضعیت باتری خراب است به همین منظور شما می توانید برای خرید انواع باتری ها با شرکت باتری مارکت ارتباط برقرار کنید.

یک روز استارت ماشین خوب است و یک روز استارت بد است

از علائم بعدی این است که استارت یک دفعه خوب کار می کند و یک دفعه اصلا کار نمی کند که باید کابل های باتری را چک کنید و از محکم بودن کابل ها مطمئن شوید و کابل ها نباید پوسیده و جدا باشند و همچنین تخلیه کردن باتری ماشین هم باعث بد کارکردن استارت می شود. در ضمن دینام ،آمپرسنج ، چراغ ها ، فیوزها و بست باتری را هم بررسی کنید تا مشکلی نداشته باشد.

استارت نزدن ماشین در هوای سرد

استارت نزدن ماشین در هوای سرد که نشان دهنده ضعیف شدن و خرابی باتری است . در هوای سرد هنگامی که سوئیچ ماشین را می چرخانید و استارت می زنید موتور صدای ضعیفی دارد ولی در انتها ماشین با چند بار استارت روشن می شود که اگر هوا خیلی سرد باشد ماشین سخت روشن می شود و این طبیعی است ولی اگر در تابستان هم موتور به سختی استارت می خورد باید باتری را تعویض کنید.

اتصال باتری به باتری

اگر از اتصال باتری به باتری سه بار در هفته استفاده می کنید حتما باید باتری ماشین را تعویض کنید و باتری خراب است. به همین منظور شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت باتری مارکت ارتباط برقرار کنید.

علائم خرابی باتری ماشین

یکی دیگر از این علائم و خرابی آن این است که چراغ ماشین روشن نمی شود و اتصال برق در خودرو وجود ندارد . اتصال باتری به باتری سه بار در هفته باعث خرابی باتری می شود. هنگام روشن کردن کولر ، رادیو و دیگر وسایل باتری ضعیف می شود و به طور متناوب این وسایل خاموش می شوند. باتری قدیمی است و عمر خود را کرده است و باید تعویض شود . سر باتری ها سولفاته شده باشد یا به صورت طولانی مدت ماشین روشن نشده باشد که اینها نشان دهنده خرابی باتری ماشین است. به همین منظور برای تعویض و خرید انواع باتری شما می توانید به سایت شرکت باتری مارکت مراجعه کنید.

خرید انواع باتری از شرکت باتری مارکت

این علائم باعث می شود که عملکرد خودرو خوب نباشد و باعث خرابی خودرو می شود که در این هنگام باید باتری تعویض شود که برای خرید انواع باتری خودرو شما می توانید به سایت شرکت باتری مارکت مراجعه و نحوه خرید و قیمت باتری ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

علائم کارکرد پایین و خرابی در باتری را بررسی کردیم و متوجه شدیم که باتری در روشن شدن ماشین و برق ماشین بسیار موثر است به همین منظور برای خرید هر گونه باتری شما می توانید با شرکت باتری مارکت ارتباط و از نحوه سفارش و خرید این باتری ها اطلاع حاصل کنید.

بیشتر بدانید : آشنایی با بهترین باطری های ماشین

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت