منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

قیمت باتری ماشین

در صنعت باتری سازی، باتری های بسیار متنوع تولید می شوند که دارای برندهای مختلف می باشد و این تولیدات بر اساس انواع باتری های ماشین و با آمپرهای متفاوت می باشد و برای خودروهای سبک و سنگین کاربرد دارد و به همین منظور ما در این مقاله به بررسی قیمت باتری ماشین می پردازیم .

قیمت باتری ماشین بر چه اساسی می باشد؟

قیمت باتری ماشین با احتساب داغی باتری فرسوده و خراب تعیین می شود و شرکت های مختلفی اینها را تولید و طراحی می کنند و این باتری ها بر اساس استانداردهای جهانی و آمپرهای مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند و بر همین اساس شرکت باتری مارکت با دارا بودن تجهیزات پیشرفته در صنعت باتری خودرو انواع باتری با برندهای مختلف را تولید و بر اساس میزان آمپراژ و نوع برند وکیفیت باتری قیمت باتری ها را مشخص می کند.

 

باتری ماشین

قیمت انواع باتری ماشین

همانطور که می دانید این قیمت بستگی به نوع آن دارد که باتری ها  دو نوع می باشد که شامل باتری های اسیدی یا سیلد و باتری های اتمی یا غیر سیلد می باشد که شرکت های بزرگی این نوع باتری ها را تولید می کنند  مانند صبا باتری ، سپاهان باتری  و غیره که قیمت هر کدام با یکدیگر متفاوت است و قیمت ها بستگی به نوع باتری و شرکت تولید کننده آن دارد که برای اطلاع از قیمت این نوع باتری ها شما می توانید با شرکت باتری مارکت ارتباط و از قیمت انواع باتری اطلاع حاصل کنید و کارشناسان شرکت باتری مارکت آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند و برای انتخاب باتری  به مشتریان مشاوره می دهند.

قیمت باتری فرسوده ماشین

قیمت باتری ماشین که فرسوده و کهنه باشد را می توان از روی قیمت فلزات سنگین بررسی کرد و بر اساس آن روی باتری قیمت گذاشت و به عنوان یک پسماند می توان باتری را به قیمت مناسب فروخت و میزان سرب موجود در این پسماند در قیمت روز باتری کهنه و فرسوده موثر است و هر چه وزن سرب آن بیشتر باشد قیمت باتری هم بیشتر خریداری می شود . برای اطلاع از قیمت این نوع باتری ها شما می توانید با شرکت باتری مارکت ارتباط برقرار کنید و نحوه قیمت این باتری های فرسوده را بررسی کنید.

خدمات باتری ماشین از شرکت باتری مارکت

خدمات شرکت باتری مارکت بدین صورت است که ارسال و نصب باتری ها به صورت رایگان می باشد و توسط کارشناسان شرکت باتری مارکت کنترل سیستم برق خودرو انجام می شود و خرید باتری اصلی با تاریخ تولید جدید به همراه گارانتی معتبر می باشد . این شرکت دارای بهترین برندهای باتری ایرانی و خارجی می باشد و تست باتری برای کنترل سلامت باتری توسط کارشناسان شرکت انجام می شود . از خدمات دیگر این شرکت نصب باتری مناسب برای خودرو شما و قیمت مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

به چه صورت باتری ماشین  را سفارش دهیم؟

برای سفارش و تعیین قیمت باتری کافی است که شما با شرکت باتری مارکت ارتباط برقرار نمایید و کارشناسان شرکت به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند و یا از طریق سایت شرکت باتری مارکت سفارش آنلاین انجام دهید که به صورت رایگان برای شما ارسال می شود.

سخن پایانی

قیمت باتری ماشین بر اساس نوع برند و کیفیت باتری مشخص می شود و هرچه کیفیت باتری بالاتر باشد باعث افزایش طول عمر باتری می شود به همین منظور شما می توانید با شرکت باتری مارکت ارتباط و از نحوه سفارش این باتری ها اطلاع حاصل کنید.

پیشنهاد مطالعه برای شما عزیزان : آموزش باتری به باتری کردن ماشین

 

کالا هایی که دیده ایید !
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
فروشگاه باتری مارکت