تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

باتری مزدا وانت

باتری مزدا وانت دارای ولتاژ ۱۲ ولت و آمپراژ ۷۰ آمپر می باشد. باتری های اسیدی و اتمی ، هر دو برای این ماشین قابل استفاده می باشند.

خودروی مزدا وانت

مزدا وانت از تولیدات کارخانه ی مزدا می باشد که در سال های ۱۹۷۲ الی ۲۰۱۰ تولید و روانه بازار می شد. نسل جدید این ماشین ها به صورت تک کابین و دو کابین تولید می گردد که طرفداران زیادی دارد. مزدا وانت ، یکی از خودروهای محبوب در ایران می باشد. این خودرو دارای موتور ۲٫۰ لیتری ۴ سیلندری با توان ۹۵ اسب بخار می باشد.

کدام باطری برای خودروی مزدا وانت مناسب است ؟

باطری های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند که برای خودروی مزدا وانت مناسب می باشند. از میان باطری های ایرانی ، باطری های تولید صبا باتری ، سپاهان باتری ، برنا باتری ، پاسارگاد صنعت ، وایا باتری ، آکو باتری ، آذر باتری و … انتخاب ایده آلی برای این ماشین می باشند. باتری ماشین اوربیتال ، نمونه ای از باتری های مناسب ایرانی می باشد که برای این خودرو مناسب است.

 

باتری مزدا وانت

از میان باتری های خارجی ، باتری دلکور ، گلوبال ، هیوندا ، اتلس بی ایکس و … برای باتری مزدا وانت مناسب است. البته در راستای حمایت از تولیدات داخلی بهتر است باتری های ایرانی را برای خودروی خود انتخاب کنید. باتری های ایرانی دارای کیفیت بسیار خوبی می باشند.

 

باتری مزدا وانت

نصب باطری با ظرفیت بالاتر برای مزدا وانت

همانگونه که اشاره شد باطری مناسب این ماشین ، باید دارای آمپراژ ۷۰ آمپر باشد. اما در صورتی که صاحبان این خودرو از تجهیزات برقی استفاده زیادی می کنند ، می توانند باتری با ظرفیت بالاتری را انتخاب کنند تا به سیستم برقی ماشین فشار زیادی وارد نشود. البته این نکته را درنظر داشته باشید که بسیاری از کارشناسان استفاده از باتری با ظرفیت بالاتر از ظرفیت باتری فابریک را توصیه نمی کنند.

طول عمر باتری مزدا وانت

طول عمر متوسط باتری این خودرو ، ۲ سال یا ۴۰۰۰۰ کیلومتر می باشد. البته عوامل بسیاری در طول عمر باتری اثر می گذارند. کیفیت باتری ماشین ، برند باتری ، نحوه استفاده از باتری ، میزان استفاده از باتری ، شرایط نگهداری از باتری و … از جمله این عوامل می باشند.

بهترین باتری ماشین ، دارای طول عمر خوبی می باشد. یک باتری با کیفیت و اصل از یک باتری بی کیفیت و فیک ، طول عمر بالاتری دارد. در صورتی که از باتری این ماشین ، به خوبی نگهداری شود و در شرایط آب و هوایی مناسبی استفاده شود ، طول عمر آن افزایش پیدا می کند. به هر میزانی که استفاده از خودرو و تجهیزات برقی خودرو بیشتر باشد ، طول عمر خودرو کمتر می شود.

چنانچه باطری مزدا وانت کار می کند ولی مدت زیادی از خرید آن گذشته است ، باید تعویض شود ؟

باتری یک وسیله ای است که محتویات آن مواد شیمیایی است. خرابی باتری به تدریج رخ می دهد. گاهی باتری مزدا وانت کار می کند و هیچگونه مشکلی ندارد ولی چندین سال از خرید آن گذشته است. در این شرایط این سؤال برای صاحبان خودرو ایجاد می شود که آیا نیازی به تعویض باتری می باشد. در پاسخ به این سؤال باید گفت استفاده از باتری که عمر آن به پایان رسیده است ، می تواند به سایر قطعات خودرو آسیب بزند. بنابراین پس از به پایان رسیدن عمر باتری باید به تعویض آن اقدام نمود.

علائم خرابی باطری مزدا وانت چیست ؟

مزدا وانت استارت نمی خورد و ماشین روشن نمی شود.

عمر مفید باتری مزدا وانت به پایان رسیده است.

هنگام استارت زدن ، صدای غیرعادی ایجاد می شود به گونه ای که انگار ماشین به زور روشن می شود.

با وجود اینکه برق پشت آمپر مزدا وانت روشن است ، اما ماشین روشن نمی شود.

نشانگر سلامت باتری دچار تغییر رنگ شده است و خرابی باتری را نشان می دهد.

چراغ های ماشین کم نور شده اند و سایر تجهیزات برقی ماشین عملکرد درستی ندارند.

ظاهر باتری تغییر کرده و برخی از قسمت های آن به صورت متورم یا فرو رفته شده است.

دلایل زود خراب شدن باتری مزدا وانت چیست ؟

در صورتی که باتری های فیک و تقلبی خریداری کنیم ، زود خراب می شوند. مورد دیگری که سبب زود خراب شدن باتری می شود ، خرید باتری هایی است که مدت زمان زیادی از تولید آن گذشته است.

 

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت