تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

تشخیص باطری تقلبی و اصلی ماشین

تشخیص باطری تقلبی و اصلی ماشین

تشخیص باطری تقلبی و اصلی ماشین هنگامیکه فروشنده یک نوع باطری را به عنوان باطری کره ای به خریدار معرفی میکند خریدار بین کره ای ویا چینی بودن باطری تردید میکند. و فقط میتواند به توضیحات فروشنده بسنده کند.

تلفن باطری مارکت:۷۷۰۳۳۸۰۵-۰۲۱ – ۰۹۳۸۸۹۸۹۹۰۱

در اینجا میخواهیم ابهاماتی که در مورد باطری چینی و یا غیر اصل وجود دارد رفع کنیم.

در مورد باطری چینی باید این نکته را متذکر شویم که باطری مانند سایر کالاها و قطعات یدکی نیست که از چین با قیمت کمتر و همین طور کیفیت پائین تر به بازار داخلی وارد شود.

چرا باطری از کشور چین وارد نمیشود؟

آلیاژ اصلی که در ساخت باطری بکار میرود سرب است. قیمت سرب در همه جای دنیا برابر است و اصطلاحا قیمت جهانی دارد ارز مورد استفاده هم همیشه دلار است. پس باتری از هر کجای دنیا که وارد شود قیمت آن هیچ فرقی نمیکند فقط مسئله هزینه حمل و نقل باطری ممکن است که قیمت باطری را کمی دچار تغییر کند.

پس وارد کردن باطری از کشور چین برای یک تاجر باطری به هیچ عنوان توجیه اقتصادی نداردشاید هزینه بیشتری هم متقبل شود.
خود کشور چین هیچ تمایلی به صادر کردن باطری ماشین ندارد .علت این امر پر مصرف بودن باطری در خود کشور چین است.

در بازار باطری ایران هیچ نوع باطری ماشین ساخت کشور چین وجود ندارد.

با توجه به توضیحات بالا هنگام خرید باطری اصلا نگران چینی بودن آن نباشید. برخی از فروشندگان باطری ماشین به خاطر این که بتوانند باطری خود را گرانتر بفروشند ادعا میکنند باطری ما اصل کره است و باطری که شما جای دیگر قیمت گرفتید ساخت چین است بدین ترتیب هرگز فریب این ادعای دروغین را نخورید.

البته از کشور چین باطربهای صنعتی مانند باطریهای (ups) وارد میشود و توضیحات ما فقط در خصوص باطری خودرو میباشد.
مسئله  تشخیص باطری تقلبی و اصلی ماشین که برخی فروشندگان باطری به آنها اشاره میکنند. در مورد باطریهای تاریخ گذشته میباشد.

تاریخ تولید باطری بر روی تمام باطریهای کره ای حک شده است و شما بامشاهده آن میتوانید از تاریخ تولید باطری آگاه شوید. باطری با تاریخ تولید بیش از یکسال را هرگز نخرید چون عمر کمتری نسبت به باطری تاریخ جدید دارند.

تشخیص باطری تقلبی و اصلی ماشین پس در واقع بحث باطری تقلبی همان باطری تاریخ گذشته میباشد که شما در هنگام خرید باطری براحتی میتوانید آن را تشخیص دهید.

تشخیص باطری تقلبی و اصلی و قاچاق باطری ماشین

مورد دیگری هم در ضمینه خرید باطری ماشین وجود دارد وآن هم باطری قاچاق است. درابتدا باید ذکر کنیم که بحث باطریهای قاچاق با باطریهای تقلبی متفاوت است.هر باطری قاچاقی الزاما تقلبی نیست که از آن به عنوان باطری غیر اصل و یا تقلبی یاد میشود.
باطری که از طریق گمرک داخل کشور ترخیص نشده باشد باطری قاچاق محسوب میشود.
این باطریها تست کیفیت استاندارد ایران را کسب نکرده اند. و معلوم نیست که چه کیفیتی داشته باشند.
ممکن است کیفیت این باطریها خوب و یا کیفیت پائینی داشته باشند ولی چون از طریق قاچاق به بازار باتری داخلی وارد شده است صلاح در این است که از خرید این باطریها خودداری کنید.
تنها راه تشخیص باطری قاچاق از باطری قانوی این است که شما از فروشنده در هنگام خرید باطری برگه ترخیص کالا (برگ سبز باطری )و یا کپی آن را بخواهید
فروشنده موظف است تا آن را به شما نشان دهد. البته کمتر کسی مبادرت به انجام این کار میکند.
حسن خرید باطری قانونی این است که باطری قانونی دارای خدمات پس از فروش معتبر میباشد و دیگر این که شما مطمئن میشوید که باطری تست استاندارد ایران را اخذ کرده است تا اجازه ورود به بازار باتری را داشته باشد.

تشخیص باطری تقلبی و اصلی با حک کردن نام کشور سازنده

مورد دیگری که باید خدمتتان عرض کنیم مسئله حک (made in korea) روی بدنه باطری است.
هر باطری که به عنوان باطری کره ای به شما فروخته میشود باید عبارت (ساخت کره) روی بدنه باطری حک شده باشد دقت کنید که این عبارت حتما روی بدنه باطری حک شده باشد و نه بر روی لیبل یا برچسب آن باشد.
بعضی از باطریها عبارت ساخت کره در قسمت کناری باطری حک شده و برخی دیگر بر روی دسته که هر دو نوع مورد تایید است.
باطریهایی که به صورت قانونی از کشور کره وارد ایران میشوند همگی جز باطریهای اصلی و معتبر کشور کره میباشند که به بیش از یکصدو پنجاه کشور صادر میشوند. و همگی دارای گواهینامه های استاندارد بین المللی هستند .

عمده واردات باطری ماشین از کشور کره میباشد برخی فروشندگان باطری , باطری خود را به عنوان ساخت آلمان یا اروپایی عرضه میکنند. در این مورد هم باید عنوان کنیم که کشور آلمان در سالهای اخیر به علت بحث آلودگی محیط زیست باطری به هیچ کشوری صادر نمیکند. فقط باطری با استانداردهای خودشان برای مصرف داخلی کشورشان تولید میکنند. و فعلا هیچ باطری از کشور آلمان و سایر کشورهای اروپایی چه به صورت قانونی و جه به صورت قاچاق وارد کشور نمی شود.

امیدواریم با توجه به توضیحات داده شده ابهامات در مورد باطری ساخت چین و ساخت آلمان و اروپا و همچنین باطری قاچاق رفع شده باشد.

باطری ماشین , باتری ماشین , باطری ماشین کره ای , باطری ماشین ایرانی , باطری ماشین آلمانی , خرید باتری ماشین ,باطری ماشین دلکور کره ای , باطری ماشین پوما کره ای , باطری ماشین اوربیتال

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت