تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

خرید باتری ماشین ۲۰۶

برای خرید باتری ماشین ۲۰۶، باید مناسب ترین برندهای باتری را در آمپرهای ۵۰، ۵۵ و ۶۰ با توجه به نیاز خودروی خود، در نظر بگیرید.

ماشین ۲۰۶

ماشین ۲۰۶ از ماشین های محبوب و پر فروش ایران خودرو می باشد که یکی از قدیمی ترین محصولات ایران خودرو است که به دلیل طراحی زیبا و جمع و جور و کیفیت بالای فنی طرفداران بسیار زیادی دارد.

 

خرید باتری ماشین 206

پژو ۲۰۶ در شش تیپ طراحی و تولید شده است. تفاوت این تیپ های گوناگون در مشخصات فنی و موتوری است. به طور مثال موتور تیپ۲،  ۱۳۶۰ سی سی با قدرت بالای ۷۵ اسب بخار است. موتور۵ قدرت بالاتری دارد و معادل ۱۶۰۰ سی سی  و قدرت ۱۱۰ اسب بخار می باشد.

۲۰۶ در سال ۲۰۰۰  موفق به دریافت ستاره ۴ از ۵ ستاره ایمنی در سطح جهان شد و در قسمت امنیت عابرین پیاده رو، به دریافت ۲ ستاره از ۴ ستاره نایل شد.

این ماشین از ماشین های مورد قبول در تست های یورو ان کپ بود. ۲۰۶ دارای ایربگ مخصوص سرنشینان جلو است و این یک ویژگی مثبت به لحاظ ایمنی می باشد.

باتری های فابریک ماشین ۲۰۶

باتری هایی که به صورت فابریک در کارخانه ایران خودرو روی ماشین های  ۲۰۶ تیپ ۲ و ۵ و پژو  SD  و پژو ۲۰۷ قرار می دهند باتری ۵۰ آمپر می باشد. باتری تیپ ۶ باتری ۵۵ آمپر می باشد.

باتری ۲۰۶ که به صورت فابریکی در کارخانه نصب می کنند، از نوع باتری های سیلدی می باشد و دارای ابعاد ۲۳ *۱۸ *۲۳ سانتی متر می باشد. تمام تجهیزات و سیستم برقی خودروهای سبک از جمله ۲۰۶ نیاز به برق ۱۲ ولت دارند.

باتری های سیلدی

باتری های سیلدی یا اتمی به سرویس و نگه داری نیاز ندارند.

از امکان شارژ دوباره باتری برخوردار است.

در مقایسه با باتری های عادی از قدرت استارت زنی فوق العاده بالایی برخوردار می باشد.

شارژ خالی نمی کند. در واقع در برابر شارژ خالی کردن مقاومت قابل قبولی دارد.

طول عمر نسبتاً زیادی دارد. در برخی موارد حدود ۴ سال عمر کرده است.

به جای داشتن درپوش های شش گانه از یک درپوش برخوردار می باشد.

انتخاب و خرید باتری ماشین ۲۰۶

چنانچه قصد خرید باتری ماشین ۲۰۶ را دارید و از تجهیزات برقی مانند کولر، سیستم صوتی و… استفاده زیادی نمی کنید، باتری های آمپر پایین مانند ۵۰ یا ۵۵ باتری ماشین سوزوکی، اتمیک، اوربیتال وان سیلور برای خودروی شما مناسب می باشد.

اگر از مصرف کنندگان سیستم های صوتی قوی و مصرف کنندگان دائمی کولر ماشین هستید باید یک باتری با آمپر بالا انتخاب نمایید که جوابگوی نیاز شما باشد و این آمپراژ مناسب، ۶۰ آمپر می باشد. به طور کلی برندهای صباباتری و سپاهان باتری از بهترین برندهای تولید کننده باتری مناسب ۲۰۶ است.

امروزه امکان خرید انواع باتری ها از جمله خرید باتری ماشین۲۰۶ به صورت اینترنتی وجود دارد که هزینه ایاب و ذهاب به صورت رایگان است و نصب باتری به صورت رایگان در محل مشتری انجام می شود.

در خرید اینترنتی باتری ماشین، کارت گارانتی محصول به مشتری ارائه می گردد. کارت گارانتی های این برندها ( صباباتری، سپاهان باتری ) از گارانتی های معتبر و رسمی می باشد.

ارسال و نصب باتری ها به صورت شبانه روزی حتی روزهای تعطیل، در کمترین زمان ممکن می باشد.

ویژگی باتری ماشین ۲۰۶

باتری ۲۰۶ در کاپوت جلو قرار گرفته است که به واسطه یک بست نگهدارنده فلزی با کیفیت، به سینی باتری وصل شده است و از استحکام خوبی برخوردار می باشد. این باتری ها از نشانگر تغییر رنگ برخوردار هستند.

باتری ماشین ۲۰۶ نهایت تا ۶۰ آمپر می تواند باشد و آمپرهای بالاتر را نمی تواند پاسخگو باشد. به طور مثال باتری ۷۴ آمپر برای ۲۰۶ مناسب نمی باشد، چون ابعاد آن با فضای قرارگیری باتری در ۲۰۶ متناسب نیست و سینی را متحمل فشار وزن زیادی می کند.

طول عمر باتری ۲۰۶

با توجه به برند باتری طول عمر آن متفاوت است. اما به طور متوسط عمر باتری های ۲۰۶ بین ۲ تا ۳ سال می باشد. هرچه باتری با کیفیت تر باشد این طول عمر کمی بیشتر می شود.

 

خرید باتری ماشین 206

در خرید باتری ماشین ۲۰۶ توجه داشته باشید که با توجه به حک شدن تاریخ تولید باتری روی بدنه باتری، زمان زیادی از تولید آن نگذشته باشد تا سبب کوتاه تر شدن عمر مفید باتری نگردد.

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت