تلفن : 09126808063
منو
فیلتر شهر انتخاب مکان فیلتر شهر
مکان را جهت فیلتر محصولات انتخاب کنید

پرفروش ترین باتری ۲۰۶ در بازار

از بهترین و پرفروش ترین باتری قابل نصب بر روی پژو ۲۰۶ باتری اتمی است که دارای ظرفیت های مختلفی می باشد و دارای ظرفیت ۵۰ تا ۶۰ آمپر ساعت می باشند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی پرفروش ترین باتری ۲۰۶ در بازار می پردازیم.

مشخصات باتری پژو ۲۰۶ و پرفروش ترین باتری ۲۰۶

پرفروش ترین باتری ۲۰۶ در بازار برای تیپ های ۲ و ۵ و غیره ۵۰ آمپر و ۶۰ آمپر می باشد که مدل این باتری ها سیلد اتمی است و به صورت پایه کوتاه قطب چپ می باشد .

انتخاب میزان آمپر بستگی به استفاده شما از خودرو دارد مثلا اگر از کولر ماشین یا سیستم صوتی و تصویری زیاد استفاده می کنید یا مسیر شما پر ترافیک است بهتر است باتری ۶۰ آمپر را استفاده کنید و برندهای معتبر ایرانی از بهترین نوع برندها می باشند که این باتری ها سیلد اتمی در قالب L1 و قالب L2  هستند. باتری ۵۰ آمپر در قالب L1    و ۵۵ آمپر و ۶۰ آمپر در قالب L2  می باشند .  بنابراین تولیدات داخلی از بهترین نمونه های باتری برای پژو ۲۰۶ می باشد.

بهترین مارک و برند باتری ماشین ۲۰۶

از پرفروش ترین باتری ۲۰۶ در بازار می توان  شرکت برنا باتری ، اوربیتال ، وان سیلور پلاس سپاهان باتری ، سوزوکی ، باتری دلکور ، پوما و غیره  می باشد . این باتری ها در حالت فابریک ۱۲ ولت و ۵۵ آمپر در ساعت است که به دلیل ارزان تر بودن باتری های اسیدی از این نوع باتری استفاده می شود به همین منظور برای خرید انواع باتری خودرو شما می توانید با شرکت باتری مارکت ارتباط برقرار ‌کنید.

علائم خرابی باتری پژو ۲۰۶

علائم و نشانه های خرابی باتری بدین صورت است مانند ماشین استارت می زند و صدای تق تق می دهد ، برق از پشت آمپر قطع شده است ، برق پشت آمپر وجود دارد ولی خودرو روشن نمی شود ، علامت نشانگر روی باتری تغییر رنگ داده است ، شکل ظاهری باتری تغییر کرده است و در اصل سولفاته شده است ، صدای استارت تغییر کرده است ، مدت طولانی ماشین حرکت نکرده است و ماشین استارت نمی زند که اینها همه از نشانه های یک باتری خراب می باشد به همین منظور برای تعویض باتری پژو ۲۰۶ شما می توانید با کارشناسان شرکت باتری مارکت به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید و کارشناسان این شرکت به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

قیمت باتری ماشین پژو ۲۰۶

پرفروش ترین باتری ۲۰۶ در بازار و تعیین  قیمت آن بستگی به موارد زیر می باشد :

اتمی یا اسیدی بودن باتری در قیمت آن موثر است یعنی اگر باتری اسیدی باشد قیمتش با باتری اتمی متفاوت است ، جریان شدت باتری یعنی هر چه شدت جریان باتری بیشتر باشد قیمت آن هم بیشتر است ، تاریخ تولید باتری که این تاریخ نباید تاریخ گذشته باشد ، عملکرد و طول باتری در قیمت باتری بسیار موثر است و در انتها نوع برند باتری و داشتن گارانتی و ضمانت نامه هم بسیار مهم می باشد و معمولا از تولیدات داخلی بیشتر استفاده می شود چون تاریخ تولید باتری خارجی ممکن است تاریخ گذشته باشد و بیشتر افراد از تولیدات داخلی بسیار استقبال کرده اند.

چرا خدمات باتری مارکت

شرکت باتری مارکت جزو پرفروش ترین باتری ۲۰۶ در بازار است که دارای نماد اعتماد الکترونیک است و با تحویل داغی باتری یک باتری با قیمت مناسب تحویل می گیرید. شرکت باتری مارکت سیستم برق خودرو را توسط کارشناسان شرکت کنترل می کند و تمام باتری ها با رعایت استانداردها تولید می شود و این شرکت از با سابقه ترین شرکت ها در زمینه فروش و خدمات باتری می باشد به همین منظور شما می توانید برای خرید باتری هم به صورت آنلاین و اینترنتی به سایت شرکت باتری مارکت مراجعه و نحوه خرید و قیمت این باتری ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی درباره پرفروش ترین باتری ۲۰۶

پرفروش ترین باتری ۲۰۶ در بازار را بررسی کردیم و این باتری ها دارای ابعاد ۲۴*۱۸*۲۱ طول و عرض و ارتفاع می باشند و طول عمر این باتری ها بسیار زیاد و از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشند به همین منظور شما می توانید با شرکت باتری مارکت ارتباط و از نحوه سفارش انواع باتری اطلاع حاصل کنید.

پیشنهاد مطالعه : علت ریپ زدن ماشین

فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فروشگاه اینترنتی باتری مارکت
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
فیلتر بر اساس شهر محصول
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان رضوی
خوزستان
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی باتری مارکت